Alex Popa

Răspunsurile la forumuri au fost create

Vizualizare 15 articole - 1 la 15 (din 478 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • în răspuns la: cum schimb limba din appstore? #65697
    Alex Popa
    Moderator

    Bună, probabil că s-a efectuat autentificarea pe iPhone într-un cont care este configurat pe App Store Germania, ceea ce înseamnă că va trebui trecut pe România pentru a viziona conținutul în limba română (mai multe detalii aici).

    în răspuns la: poza apel #65237
    Alex Popa
    Moderator

    Salut, ai urmat și recomandările mele din această discuție?

    Alex Popa
    Moderator

    Salut, ai citit / urmat recomandările mele de mai sus? Dacă da, și problema persistă, atunci cel mai probabil este un defect hardware (cauzat, posibil, și de intervenția asupra ecranului).

    în răspuns la: Garanție iphone #65220
    Alex Popa
    Moderator

    Bună ziua, despre ce magazin este vorba? Garanția într-adevăr este asigurată de către Apple timp de 12 luni – indiferent de unde ar fi cumpărat dispozitivul. în România, legislația impune o garamție de 24 de luni pentru astfel de produse, astfel că furnizorii de service pot diferi de la un magazin la altul (dar ar fi de preferat ca vânzătorul să fie unul autorizat de către Apple, astfel încât și eventualele reparații să fie efectuate conform indicațiilor producătorului).

    Alex Popa
    Moderator

    Am răspuns acestei întrebări aici.

    în răspuns la: cont icloud #65184
    Alex Popa
    Moderator

    Bună, primești cumva eroarea „Pe acest iPhone a fost atins numărul maxim de conturi iCloud?”. Dacă da, mai multe detalii sunt disponibile aici.

    Alex Popa
    Moderator

    salut, încearcă să îl restaurezi la starea de nou (nu din backup) și verifică dacă problema reapare. În cazul în care reapare, cel mai probabil este de natură hardware…

    în răspuns la: probleme app store #65111
    Alex Popa
    Moderator

    Bună, încearcă o repornire forțată și asigură-te că ai instalată cea mai recentă versiune de iOS pentru modelul tău de iPhone.

    în răspuns la: probleme app store #65058
    Alex Popa
    Moderator

    Bună, există șanse destul de mari ca e-mailurile respective să fie unele de tip phishing. În situația în care poți folosi ID-ul Apple pentru a descărca aplicații de pe App Store, spre exemplu, atunci ignoră mesajele respective deoarece cu siguranță nu au fost trimise de către Apple, iar ID-ul nu a fost blocat.

    Acest tutorial te va ajuta să deosebești un e-mail primit de la Apple de unul de tip phishing.

    În situația în care ID-ul Apple a fost într-adevăr blocat, te rog să mă anunți.

    în răspuns la: probleme app store #65057
    Alex Popa
    Moderator

    Bună, în situația în care ai folosit un alt ID Apple la descărcarea acelei aplicații, va trebui să te loghezi din nou în el și să efectuezi actualizarea ori să ștergi aplicația și să o redescarci folosind ID-ul tău Apple. În situația în care este o aplicație cu plată căreia i s-a rambursat contravaloarea la cererea ta, actualizarea nu este posibilă și în această situație fiind necesară ștergerea urmată cumpărarea acelei aplicații.

    în răspuns la: Comenzi vocale #64829
    Alex Popa
    Moderator

    Salut, din păcate acest lucru nu este posibil pentru utilizatorii din România.

    în răspuns la: iphone 5 nu se mai aprinde ajutati-ma #64444
    Alex Popa
    Moderator

    Salut, există posibilitatea ca aceste probleme să fie cauzate de faptul că un conector de la ecran s-a desprins / ecranul este defect. Eu aș verifica mai întâi să fie toți conectorii prinși corect și mai apoi celelalte probleme.

    în răspuns la: Baterie iPhone #64368
    Alex Popa
    Moderator

    Salut, Alex, un ciclu complet de încărcare este complet când ai utilizat (descărcat) o cantitate echivalentă cu 100% din capacitatea bateriei iPhone-ului tău (nu neapătat dintr-o singură încărcare). Ori dacă folosești 85% din baterie azi, iar peste noapte o încarci complet, apoi mâine vei folosi 15% sau mai mult, s-a realizat un ciclu de încărcare complet. Pe măsură ce sunt efectuate cicluri de încărcare, bateria se degradează ușor, și este normal să fie așa.

    Ceea ce arată iOS, reprezintă o estimare și nicidecum nu ar trebui să se acorde o importanță într-atât de mare precum i se acordă în practică (lucrurile nu mai stau la fel atunci când, spre exemplu, ți se prezintă mesajul „Service” întrucât atunci iOS chiar a detectat că bateria ta chiar nu mai furnizează performanțele necesare). Am întâlnit caz cu iPhone cu 67% capacitate a bateriei și fără respectivul mesaj, și un alt caz cu 76% și mesajul „Service” afișat în Configurări. Faptul că au scăzut 1,2,3 procente, chiar este irelevant atât timp cât iPhone-ul nu se oprește neașteptat, cât ține încărcările, nu se oprește la frig moderat șamd.

    Dăunează bateriei dacă telefonul stă și/sau este folosit în frig (sub 0 grade) sau în căldură prea mare (peste 35 de grade), dacă este încărcat în aceste condiții și, într-o mai mică măsură, faptul că îl lași să se descarce complet și/sau îl depozitezi astfel timp îndelungat (recomand a lăsa un iPhone să se descarce complet doar atunci când întâmpini probleme de funcționare, însă nu mai des de o dată pe lună sau, de preferat, chiar mai rar).

    Eu unul am un iPhone 11 tot cam din aceeași perioadă de timp ca și tine și efectiv îl încarc de câte ori apuc (de multe ori nici nu scade sub 50%, foarte rar a ajuns la 20% sau 10%); în fiecare noapte îl las în priză, iar în timpul zilei, dacă am posibilitatea, îl conectez la încărcător. Capacitatea afișată este la 100% (este clar că și la mine s-a degradat față de atunci când a fost nou, însă, la fel ca și la tine, degradarea este neglijabilă și nu reflectă o reducere însemnată a autonomiei bateriei). Și, da, îl folosesc și acum iarna, fără husă, folii sau alte cele, însă îl țin în buzunar atunci când nu îl folosesc (ar fi mai rău să îl uiți, de exemplu, în frig vreme de câteva ore sau, vara, în mașină, la soare, tot o perioadă îndelungată).

    în răspuns la: Nu pot activa Iphone #64364
    Alex Popa
    Moderator

    Salut, nu prea poți face nimic întrucât acel iPhone este blocat în iCloud. Dacă ai avea factura de achiziție a telefonului, iar aceasta ar proveni de la un vânzător autorizat de produse Apple, atunci Apple te-ar ajuta cu deblocarea (în anumite condiții). Altminteri, poți lua legătura cu proprietarul de drept al iPhone-ului (dacă acesta a fost introdus în Mod Pierdut și este afișat un mesaj cu datele de contact ale proprietarului). De asemenea, mai poți face o sesizare la poliție pentru înșelăciune, dar este dificil de demonstrat și de găsit autorul…

    Fiindcă aceasta este o practică foarte frecventă, am avertizat mereu pe toți cei aflați în căutarea unui iPhone la vânzători particulari să fie extrem de vigilenți și să nu plătească până când nu se asigură că telefonul nu este blocat în iCloud.

    în răspuns la: Email gresit pentru icloud #64341
    Alex Popa
    Moderator

    Mai multe detailii despre cum poți afla parola sunt disponibile aici: https://itutorial.ro/2014/03/cum-sa-iti-recuperezi-parola-id-ului-apple-tutorial/

Vizualizare 15 articole - 1 la 15 (din 478 în total)

SOCIAL

21,036FaniÎmi place
8,531CititoriConectați-vă
375CititoriConectați-vă
85AbonațiAbonați-vă