Alex Popa

Răspunsurile la forumuri au fost create

Vizualizare 15 articole - 1 la 15 (din 463 în total)
  • Autor
    Mesaje
  • în răspuns la: Schimbarea limbii unei aplicatii #64191
    Alex Popa
    Keymaster

    Salut, în ce limbă este configurat dispozitivul cu iOS? Limba aplicațiilor este preluată după limba sistemului, dacă acestea sunt traduse și disponibile în mai multe limbi. Dacă sistemul este configurat în mai multe limbi, dar tu dorești ca aplicațiile să fie afișate în română sau engleză, asigură-te că aceste limbi sunt selectate deasupra limbii germane (ori șterge cu totul germana din listă în Configurări > General > Limbă și regiune).

    în răspuns la: Iphone Xs #64101
    Alex Popa
    Keymaster

    Nu am idee unde ai citit că Apple ar fi declarat așa ceva, însă în mod cert acest lucru nu s-a întâmplat și nici nu-i veridic dintr-un motiv foarte simplu – iPhone-uri lansate din 2015 încoace sunt actualizate la cea mai recentă versiune de iOS (13). iPhone 5s și iPhone 6 au primit, până luna trecută, actualizări la cele mai recente versiuni de iOS (și vorbim despre modele lansate în 2013, respectiv 2014). Mai mult, chiar dacă nu mai primesc actualizări, ele vor mai putea fi folosite așa în anii ce urmează, până când aplicațiile importante nu vor mai fi compatibile cu ele (multe aplicații funcționează încă pe iOS 8 / 9 / 10 – versiuni care sunt compatibile și cu iPhone 4s sau iPhone 5).

    Ceea ce te poate determina să nu ții telefonul decât 2-3-4 ani este uzura, lipsa caracteristicilor noi, performanțele mai slabe în raport cu cerințele actuale (depinde și de ce fel de utilizator ești), dorința de a fi în pas cu restul etc. La uzură poate intra și reducerea autonomiei bateriei, însă bateria poate fi înlocuită inclusiv de către Apple și service-urile autorizate.

    Pentru ceea ce spui tu că folosești la telefon, e suficient de bun și un iPhone 6 (Plus) sau chiar și modele mai vechi.

    Cât despre încărcare, iOS 13 are o caracteristică numită „încărcare optimizată bateriei” care combate îmbătrânirea bateriei prin învățarea rutinei zilnice a utilizatorului cu scopul de a putea întârzia finalizarea încărcării peste 80% până atunci când ai nevoie de telefonul complet încărcat. Pe scurt, nu-ți bate capul cu încărcarea – îl poți ține peste noapte la încărcat (eu așa fac dintotdeauna) sau îl poți ține oricând ai o priză / baterie externă liberă. Evită însă să îl ții în frig extrem sau în căldură extremă, acestea dăunând foarte mult bateriei.

    în răspuns la: Iphone Xs #64084
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, în mod normal, ca vânzător autorizat de produse Apple în țara noastră, eMAG ar trebui să comercializeze numai dispozitive adresate României (care au pe cutie inscripții în limbile română și, de obicei, rusă și kazahă). Cu toate acestea, având în vedere faptul că Apcom, unicul importator de produse Apple din România, activează și în alte țări europene, am mai întâlnit ca dispozitive Apple comercializate către magazine autorizate Apple din România să fie cu inscripții în alte limbi europene decât cele trei mai sus enumerate. Ce înseamnă că este adresat un dispozitiv iPhone direct României? Pe scurt, el are inscripții în limba română pe cutie și un ghid de inițiere rapidă în această limbă, în conformitate cu legislația în vigoare. Nu există alte diferențe ori posibilitatea ca el să nu funcționeze la noi, atât timp cât este destinat unei alte țări din Europa continentală (și chiar din afara Europei). Există însă diferențe la iPhone-urile produse pentru China (care vin cu suport pentru două cartele nanoSIM), precum și la cele produse pentru SUA și Regatul Unit al Marii Britanii (au adaptoare de alimentare diferite, iar în cazul SUA sunt compatibile cu rețelele CDMA de acolo).

    Cât despre faptul că nu are Apple Care, acest lucru este normal, având în vedere faptul că nu a fost achiziționat direct de la Apple. Apple Care este un serviciu contra-cost de extindere a garanției pe care îl oferă Apple în magazinele sale. Garanția limitată este garanția „internațională” de 12 luni oferită de către Apple, independentă de garanția de 24 de luni oferită de către eMAG.

    Ceea ce îți recomand pentru a fi convinsă de faptul că iPhone-ul pe care dorești să îl achiziționezi este chiar cel de pe cutie și din factură este să: 1. îi scoți sertarul SIM și verifici, pe spatele lui, dacă IMEI-ul este același cu cel trecut de pe cutie; 2. îl aprinzi, iar pe ecranul „Salut” atingi pe butonul „i” și verifici dacă IMEI-ul trecut acolo este același cu cel de pe cutie, sertar SIM și factură.

    P.S. Un alt lucru pe care ți-l recomand și ție și pe care l-am recomandat și altora este ca, în loc să dai 4.500 lei (sau mai mult) pe un iPhone Xs Max, să dai aproximativ 4.000 lei pe un iPhone 11, pe care îl iei direct din magazin. Chiar dacă nu este modelul „Pro”, este mai rapid, are autonomie mult mai bună decât Xs Max, camerele mult mai bune etc. Eu unul între iPhone 11 și iPhone 11 Pro Max am optat pentru iPhone 11 (puteam lua 11 Pro Max, însă am considerat că diferențele sunt nesemnificatuve față de 11 și, pe cale de consecință, nu merită diferența de preț de aproximativ 2.000 lei). Și nu regret alegerea făcută 😉

    în răspuns la: plata iphone #64028
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, nu are relevanță al cui număr de telefon vei pune ori care este titularul cardului adăugat, atât timp cât datele introduse sunt corecte. Numărul de telefon trebuie să fie introdus în format: prefixul țării (040 pentru numerele de România) urmat de restul numărului (pentru numerele de România – de la 7 încolo; ultimele nouă cifre).

    în răspuns la: Conectare iTunes #63985
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, încearcă să îl restaurezi urmând pașii de aici: https://itutorial.ro/2013/08/cum-sa-restaurati-restore-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/

    în răspuns la: Încărcare poze apeluri #63953
    Alex Popa
    Keymaster

    Ciudat, și eu am avut această problemă survenită încă din iOS 7, însă am reușit să fac ca pozele să fie afișate pe ecranul complet printr-o simplă redimensionare, în versiunile mai noi de iOS.

    Încearcă să creezi un contact nou și să adaugi o poză nou făcută cu iPhone-ul (poți alege să faci poză chiar atunci când dorești să asociezi o imagine unui contact), apoi verifică dacă apare tot în medalion.

    în răspuns la: Încărcare poze apeluri #63888
    Alex Popa
    Keymaster

    Încearcă să adaugi o altă poză (poți face una cu iPhone de încercare și apoi să o adaugi unui contact pentru a vedea cum apare). Se poate ca poza ascoiată contactului respectiv să fi fost decupată deja la o dimensiune prea mică pentru a fi afișată altfel decât în medalion.

    în răspuns la: Încărcare poze apeluri #63675
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, pentru contactele ale căror poze sunt afișate în medalion va trebui să accesezi Contacte > contact (persoana a cărei poză apare în medalion) > Editați > Editați (butonul de sub medalionul cu poza) > repoziționează poza și apoi salvează modificările. Repetă procedura pentru fiecare contact a cărui imagine nu apare pe ecranul complet.

    în răspuns la: Iphone XS Max #63659
    Alex Popa
    Keymaster

    Cu drag! 👍

    în răspuns la: Iphone XS Max #63657
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, recomandarea mea este să nu mergi pe încredere și, deci, să nu iei nici un telefon sigilat de la vânzători particulari, dacă aceștia nu te lasă să îl desigilezi și să verifici dacă poate fi activat. În caz contrar, s-ar putea să ai neplăcuta surpriză ca atunci când îl desigilezi să observi că nu poate fi activat (deci că este codat).

    Apoi, părerea mea este că ar fi bine să mai aștepți vreo două săptămâni până când sunt prezentate noile modele de iPhone. Nu de alta, dar de atunci va începe să scadă prețul modelelor vechi și să iei un XS Max la un preț mult mai mic ori chiar un iPhone XI la un preț nu cu mult mai mare decât cel pe care ești dispusă să îl plătești pe un XS Max acum.

    în răspuns la: probleme app store #63644
    Alex Popa
    Keymaster

    Salut, am întâmpinat și au această problemă mai ales atunci când am schimbat țara ID-ului Apple.

    Rezolvarea, la mine, a fost să accesez aplicațiile cu plată cumpărate anterior, care nu mai apăreau ca fiind achiziționate înainte (deci mi se cerea să plătesc din nou), și să dau Cumpărare. În acel moment am primit un mesaj de atenționare că acea aplicație a fost cumpărată anterior și că descărcarea ei gratuită va începe acum.

    Or, îți recomand și ție să încerci să cumperi din nou o aplicație cu plată achiziționată anterior (pe cea mai ieftină dintre ele, spre exemplu), și să vezi dacă procesul este același cum a fost și la mine. În cazul în care îți ia banii din cont, vei putea cere rambursarea lor la Apple invocând drept motiv achiziționarea anterioară a acelei aplicații.

    în răspuns la: probleme app store #63594
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, ce eroare primești atunci când încerci să îl actualizezi? Te rog furnizează o descriere mai precisă a problemei astfel încât să te pot ajuta.

    în răspuns la: probleme app store #63561
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, dacă ai făcut solicitarea, probabil vor fi rambursați de către Apple în zilele următoare.

    în răspuns la: Decodare #63513
    Alex Popa
    Keymaster

    Bună, cu siguranță nu își va mai plăti abonamentul, aceasta fiind o practică destul de comună. Decodarea făcută aici nu este una oficială, a operatorului, magazinele care oferă acest serviciu folosind la rândul lor diferite servicii online pentru decodare. Politica pentru decodare diferă de la un operator la altul.

    Referitor la „lista neagră”, un telefon poate fi introdus acolo oricând de către operator (în situațiile special prevăzute), fiind astfel imposibil de activat nu doar în acea rețea, ci și în altele. Desigur, operatorul respectiv poate introduce sau nu telefonul în lista neagră pe motiv de neplată abonament.

    în răspuns la: Iph 7 plus nu functioneaza butonul power #63439
    Alex Popa
    Keymaster

    Salut, există posibilitatea ca acest lucru să se întâmple, spre exemplu, din cauză că telefonul a avut ecranul schimbat și nu a mai fost sigilat (corect) ulterior pentru a preveni pătrunderea apei la componentele interne. Și cu defectul este cel mai posibil de natură hardware, îți recomand să mergi într-un service specializat pentru o depanare.

Vizualizare 15 articole - 1 la 15 (din 463 în total)
- Reclamă -answear.ro

SOCIAL

21,352PrieteniÎmi place
21,560UrmăritoriUrmărește
358UrmăritoriUrmărește
86AbonațiAbonează-te