Achizitionare iPhone 6S

Vezi 3 fire de răspunsuri
  • Autor
    Mesaje
    • #47666 Răspunde
      KVL
      Vizitator

      Salut,
      Doresc sa achizitionez un iPhone 6S sigilat in cutie si as avea cateva nelamuriri:

      1. Fiind sigilat in cutie presupune ca el nu a fost activat niciodata, pe site-ul apple aparand Activation Lock:Off (This device can be activated by a new user). Cel putin asa mi-a aparut la un device la care am testat IMEI-ul(el fiind sigilat, cutia in tipla). Totul ok pana aici, asta insemnand ca NU E FURAT si nu e blocat in iCloud. Am dreptate?

      2.Pe site-ul de verificare al garantiei imi apare ” Please activate your iPhone. We are unable to display coverage details because your iPhone has not been activated.
      Please contact your iPhone retailer or wireless carrier to activate your iPhone.” Ce inseamna asta? Ca din momentul in care il pornesc si activez cu contul meu de iCloud voi avea garantie internationala Apple 1 an? El nefiind cumparat din tara, de la vreun magazin cu 2 ani garantie, asa cum sustine vanzatorul.

      3. Verificarii codarii o voi face cu doua cartele.

      Daca toti cei 3 pasi apar exact cum i-am descris aici, sunt ok, atunci nu pot lua niciun fel de teapa sau altceva, corect?

      Multumesc si astept un raspuns cat mai rapid pentru ca zilele urmatoare voi achizitiona unul si nu vreau sa ma “ard”.

      PS: Am citit toate articolele referitoare la ce intreb aici dar nu sunt 100% sigur, sper sa nu supar pe nimeni.

      PS2: Se poate sa fie totul in regula si dupa un timp sa imi fie blocat pe motiv ca a fost furat,Doamne fereste, sau altceva de genul acesta?

    • #47669 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Salut,

      Am să răspund în ordine întrebărilor tale:

      1. Dacă nu a fost activat, nu poate fi blocat în iCloud. Reține însă că datele afișate de Apple nu sunt 100% acurate, deși sunt șanse extrem de mici să arate starea de iPhone neblocat la unul ce a fost blocat. În ceea ce privește furtul, se poate să fi fost furat exact așa cum este dintr-un magazin sau obținut prin căi „neortodoxe”. Totuși, sunt prea mici (spre inexistente) șansele să ai probleme din această cauză. Desigur, dacă vânzătorul poate demonstra cu factură sau bon fiscal achiziția iPhone-ului, șansele ca el să fie cu probleme tind să fie egale cu zero.
      2. La fel ca și cu blocarea, datele nu sunt 100% acurate nici în ce privește garanția (de regulă, pot apărea mici probleme cu estimarea datelor de activare,dar nu erori ale sistemului care să genereze afișarea iPhone-ului ca neactivat când el a fost activat sau viceversa). Dacă iPhone-ul nu a fost activat, atunci garanția va începe de la data activării lui (deci de când îl vei porni și conecta la Internet). Garanția Apple este de 1 an – dacă era cumpărat din România, atunci primeai garanție 24 de luni sau o garanție de conformitate suplimentară de 12 luni, pe lângă cea internațională. Nu este însă cazul (garanția va fi, deci, de 12 luni), decât dacă cei de la service sunt binevoitori (din experiență personală îți spun că se poate, eu invocând conformitatea, ceea ce a dus, cu greu, ce-i drept, la repararea dispozitivului după perioada de 12 luni, dar înainte de 24 de luni de la activarea lui).
      3. Foarte bine
      4. O recomandare: nu da banii pe dispozitiv până nu desfaci cutia și te asiguri că este nou și nu a fost sigilat de vânzător (poți avea surpriza ca o cutie aparent sigilată să fi fost deschisă și pusă în folie ulterior). De asemenea, verifică IMEI-ul dispozitivului pentru a vedea dacă, coincide cu cel de pe cutie, pentru ca astfel să fii sigur că e cel pe care l-ai verificat.

        P.S. Sper că ai citit și articolul despre ce să faci înainte de a cumpăra un iPhone: https://itutorial.ro/2015/02/ce-trebuie-sa-verifici-inainte-de-ti-cumpara-un-iphone-sau-ipad-la-mana-doua-si-cum-sa-te-asiguri-ca-nu-iei-teapa-tutorial/ .
        P.S.2 Nu am auzit de o astfel de situație – dispozitivul nu poate fi blocat de la distanță decât de proprietarul său (în cazul celor blocate în iCloud). După părerea mea, nu ar trebui să îți faci griji din acest punct de vedere, dacă iPhone-ul este neactivat și neblocat în nicio rețea de telefonie mobilă.

        Dacă mai ai și alte nelămuriri, nu ezita să ni te adresezi. Succes la cumpărare!

    • #47671 Răspunde
      KVL
      Vizitator

      Multumesc mult Alex. Pana la urma l-am achizitionat de la Orange pentru ca mi-au facut o oferta greu de refuzat si miercuri imi ajunge. Asadar asa sunt sigur ca e nou, neactivat,nefurat si cu garantie 24 luni. Insa nelamurirea mea este urmatoarea: in primele 12 luni de garantie il pot duce la istyle,noumax,vox daca Doamne feresteo o sa am nevoie? sau doar la service-ul orange? In mod normal ar trebui sa pot sa il duc pentru ca Apple ii obliga pe toti cei care sunt autorizati sa il vanda sa ofere garantia internationala de 12, din cate am citit. Mersi.

    • #47679 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Da, în primul an telefonul poate fi dus la orice service autorizat Apple sau la orice service Apple, el beneficiind de garanția internațională Apple. După primul an însă doar service-ul autorizat de Orange se va ocupa de repararea dispozitivului.

Vezi 3 fire de răspunsuri
Răspunde la: Achizitionare iPhone 6S
Informația ta:




SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
122AbonațiAbonați-vă