Răspunde la: Problema iphone 7
iTutorial – Tutoriale și noutăți despre iPhone, iPad și Mac › Forumuri › iOS, iPhone, iPad, iPod și Apple TV › iPhone › Problema iphone 7 › Răspunde la: Problema iphone 7
Bună, mai ai acces la numărul acela de telefon sau la un dispozitiv de încredere asociat cu ID-ul tău Apple? Dacă da, încearcă să pornești din nou recuperarea contului, de pe iPhone, din Configurări > [numele tău] > Parolă și securitate > Schimbați parola și urmează pașii de pe ecran (dacă iPhone-ul acela este dispozitivul de încredere s-ar putea să îți fie solicitat numai codul său de acces înainte de a putea modifica parola).
Un cont de iCloud nu poate fi șters. Poți face un altul însă mai întâi trebuie să ieși din acesta, iar dacă ai Găsire iPhone activat, nu vei putea face acest lucru decât introducând parola ID-ului Apple. Asta ca să nu mai menționez că schimbarea contului nu ar fi chiar indicată întrucât poți pierde unele date, achiziții de pe App Store etc.