Răspunde la: notificare sosire mail

#55649
Alex Popa
Moderator

Salut,

  1. În niciun caz nu poate fi vorba despre vreo diferență. Apple nu face iPhone-uri „pentru România” și iPhone-uri „pentru SUA”. Toate sunt la fel; pot apărea probleme atât cu cele luate de la noi, cât și cu cele luate din Anglia sau Maroc… Mai mult decât atât, toate iPhone-urile sunt acoperite timp de un an de garanția internațională Apple, deci pot fi reparate, în această perioadă, în orice centru de reparații Apple sau autorizat. Așadar, pe scurt, nu, nu este nicio diferență din niciun punct de vedere (pot, eventual, să difere numerele de model, dar asta afectează doar, în anumite cazuri, compatibilitatea cu rețelele de telefonie mobilă; iPhone-urile luate din magazinele partenere Apple din România și din celelalte țări din Europa sunt compatibile cu rețelele de telefonie mobilă din România).
  2. Nu este necesar, chiar dacă ei din România sau din afară, să cumperi de la operator iPhone-ul. Poate fi cumpărat și, la liber, caz în care va veni la starea de niciodată blocat. Dacă totuși cumperi cu contract de la un operator, el poate fi deblocat de la acel operator (indicat) sau printr-un serviciu terț (poate fi riscant, deoarece există mulți țepari). Se mai poate opta pentru deblocarea parțială cu o cartelă de deblocare, dar nu este tocmai indicat. Mai multe despre deblocarea unui iPhone sunt disponibile aici: https://itutorial.ro/2015/01/cum-sa-deblochezi-decodezi-un-iphone-tot-ce-trebuie-sa-stii-pentru-elimina-restrictiile-impuse-de-operator/ .

Dacă ai și alte întrebări, nu ezita să ni le adresezi 😀 !

P.S.: Dacă ești interesat de un iPhone la mâna a doua, îți recomand să citești acest ghid: https://itutorial.ro/2015/02/ce-trebuie-sa-verifici-inainte-de-ti-cumpara-un-iphone-sau-ipad-la-mana-doua-si-cum-sa-te-asiguri-ca-nu-iei-teapa-tutorial/ .

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
123AbonațiAbonați-vă