Răspunde la: Buton Back up Icloud blocat

#51838
Alex Popa
Moderator

Salut, telefonul este conectat la internet când încerci să activezi backupurile prin iCloud? Ai cumva restricțiile activate în Configurări>General>Restricții? Dacă da, atunci asigură-te că în meniul Conturi sunt permise modificările.

În cazul în care ești conectată la internet, iar iPhone-ul nu are restricțiile active, atunci conectează-l la iTunes și verifică dacă, în pagina Rezumat, nu este bifată opțiunea din dreptul Efectuați backup de pe acest computer. Dacă este activată, atunci dezactiveaz-o și încearcă din nou.

Dacă nici așa nu funcționează, atunci ieși din contul tău de iCloud și apoi loghează-te din nou. O altă sugestie ar fi să actualizezi iPhone-ul la cea mai recentă versiune de iOS.

Dacă nicicum nu a funcționat, atunci verifică dacă ai spațiu liber pe iCloud din Configurări>iCloud>Stocare (mai ales dacă recent ai făcut un downgrade planului de stocare de pe iCloud). Dacă ai spațiu de stocare pe iCloud, atunci nu rămâne decât să restaurezi iPhone-ul (dintr-un backup efectuat pe computer, cu iTunes) și să verifici după dacă poți accesa caracteristica de efectuare backup prin iCloud.

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
124AbonațiAbonați-vă