Răspunde la: Acumulator 5S mult mai slab decat pe 5

#28682
Alex Popa
Moderator

O astfel de eroare ar putea indica fie faptul că adresa de e-mail introdusă este incorectă, fie că există o problemă de conectare. Astfel, recomandarea este de a efectua o verificare în Mail>Contacte>Calendar pentru a vedea dacă adresa de e-mail este corectă, la fel și parola (eventual se poate încerca și o ștergere a contului și o reintroducere). Dacă aceste date sunt introduse corect, atunci ar trebui încercat un alt port de server.

Dacă se folosește o rețea Wi-Fi conectată la aceeași relea ca și domeniul de e-mail, de exemplu a furnizoruui de servicii prin cablu sau DSL, ar trebui încercat portul 25 urmând pașii:

  1. Configurări
  2. Mail, Contacte, Calendar
  3. Selectare cont cu probleme, apoi butonul Cont
  4. Server Expediere e-mail (SMTP)
  5. Server principal
  6. Port Server
  7. Elimină portul curent și introdu ”25”
  8. OK

Iar atunci când va fi utilizată o rețea celulară de date sau o altă rețea Wi-Fi, va trebui utilizat un port alternativ (cel mai frecvent utilizate fiind 465 și 587). Dacă problema persistă, atunci ar trebui obținute de la furnizorul de servicii e-mail configurările specifice serverului său.

Cât despre Hidroelectrica, rămân dezamăgit. Mă mut în Norvegia, poate pe acolo au suficiente hidrocentrale încât să acopere cererea mea de electricitate :-))

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
116AbonațiAbonați-vă