Răspunde la: securitate

#25315
Alex Popa
Moderator

Ce versiune a iOS ai pe iPad (recomandat ar fi sa ai iOS 6.0 sau o versiune ulterioara)? Eu am testat cea mai recenta versiune a Skype (4.18.1) pe un iPad 2 cu iOS 8.0.2 si se conecteaza fara probleme, deci nu este o eroare de compatibilitate.
Este normal sa ofere optiunea cont Microsoft (pentru ca e o aplicatie Microsoft), insa el nu este necesar sa ai cont OutLook sau Hotmail pentru a te conecta la Skype (eu am, de exemplu, cont Yahoo). Incearca sa te conectezi folosind acelasi cont Skype / Microsoft pe care il folosesti pe computer.
Daca problema persista, incearca o autentificare in contul Skype de pe iPad pe site-ul https://login.skype.com/login?message=signin_continue&return_url=https%3A%2F%2Fsecure.skype.com%2Fportal%2Foverview . Daca functioneaza (de pe web nu poti efectua apeluri, primi mesaje, etc., ci doar administra contul), poti incerca sa asociezi o noua adresa de e-mail contului tau Skype la acea adresa web.
In cazul in care problema tot persista, incearca o resetare a dispozitivului: /2013/06/24/cum-sa-reporniti-sau-sa-resetati-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/ sau, in cele din urma, o restaurare: /2013/08/24/cum-sa-restaurati-restore-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/ (mai ales in cazul in care aplicatia chiar iti este necesara).
Daca problema tot persista, ia legatura cu echipa de asistenta a Skype si spune-le lor problema: https://support.skype.com/en/.

P.S. Daca mai ai alte completari sau intrebari, nu ezita sa lasi un nou mesaj.

SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
116AbonațiAbonați-vă