securitate

Vezi 2 fire de răspunsuri
  • Autor
    Mesaje
    • #18282 Răspunde
      serrina
      Vizitator

      buna ziua, as avea o nelamurire. Cand vreau sa-mi consult contul din banca sau sa transfer bani apare mesajul “vrei sa tin minte parola in i cloud”? raspund NU si nu-mi deschide site-ul respectiv mesajul fiind ” parola sau utilizator necunoscut” ..daca dau DA il deschide. Ceva nu e in regula, nu? Mai ales ca stiam ca parolele bancare nici macar nu intra in discutie sa fie salvate in I Cloud. Daca ma puteti lamuri, va multumesc mult , pana atunci nu mai fac tranzactii pe Ipad. Sa fie oare un virus?

    • #18288 Răspunde
      Alex Popa
      Moderator

      Virus nu are cum sa fie pe iPad, deci iese din discutie. Portcheiul iCloud salveaza parolele de pe toate site-urile care permit acest lucru, indiferent ca sunt magazine online, platforme bancare, etc. Banca la care am cont, spre exemplu, pentru a accesa contul online, imi cere un cod unic de autentificare generat de un mic aparat in care se introduce cardul, iar astfel iCloud nu imi cere salvarea parolei.
      In cazul in care banca la care aveti cont nu cere acest cod unic, atunci incercati, in primul rand, sa raspundeti cu ‘Niciodata pentru acest site web’, atunci cand se solicita salvarea datelor de autentificare in portchei, si nu doar cu “Nu”. Daca ati salvat parola deja in portchei, puteti sa o stergeti urmand tutorialul: /2014/01/07/cum-sa-stergeti-parolele-salvate-din-portchei-icloud-pe-iphone-si-ipad-ios-7-tutorial/ si apoi sa alegeti, la prima solicitare, ‘Niciodata pentru acest site web’. Daca problema persista, incercati o dezactivare a solicitarilor facute de iCloud pentru salvarea si auto-completarea parolelor urmarind tutorialul: /2013/12/08/cum-sa-opriti-solicitarile-functiei-portchei-icloud-pentru-salva-parolele-pe-iphone-si-ipad-tutorial/.
      Puteti schimba parola contului bancar folosita pentru autentificarea pe Internet, pentru a fi sigura ca ea nu a fost compromisa.
      Avand in vedere eroarea pe care o primiti, ea poate fi generata de iCloud, asa ca este recomandat sa opriti solicitarile de salvare a parolei si sa faceti actualizarea la cea mai recenta versiune a iOS.
      Parolele stocate in iCloud sunt toate codificate folosind sistemul AES pe 256 biti, deci ele sunt in siguranta pe serverele Apple. Eu imi stochez pe portchei inclusiv cardurile bancare pentru auto-completare (in cazul cardurilor, ca si masura suplimentara de securitate, codul de siguranta, necesar pentru efectuarea platilor online, nu este stocat). Mai multe detalii despre portchei sunt in tutorialul: /2013/11/10/cum-sa-activati-icloud-portchei-ios-7-si-os-x-mavericks-tutorial/.

    • #25270 Răspunde
      roxana
      Vizitator

      Buna ziua,
      Am o rugaminte, va rog frumos sa imi spuneti daca ma puteti ajuta. Am un ipad 2 si am avut Skype ul functionabil pe el pana de putin timp. Intre timp mi-am achizitionat un laptop si a trebuit sa imi fac un cont Outlook pentru ca asa cere Windows 8 etc. Cert este ca acum Skype-ul meu intra automat pe laptop prin account ul de Microsoft..
      Nu stiu daca are vreo legatura, dar de atunci nu mai pot sa maconectez pe ipad. Imi arata doua optiuni, una daca vreau sa ma conectez printr-un cont de Microsoft..( ceea ce mi se pare ciudat) dar când incerc sa ma conectez nu merge..si mai am o potiune de a imi face alt cont de Skype..care, la fel dupa ce introduc toate datele..imi spune la fel ca nu se poate conecta..
      Am dezinstalat Skype-ul de pe ipad si l aminstatlat din nou, dat tot degeaba..
      Va rog frumos daca ma puteti ajuta. Multumesc mult

      • #25315 Răspunde
        Alex Popa
        Moderator

        Ce versiune a iOS ai pe iPad (recomandat ar fi sa ai iOS 6.0 sau o versiune ulterioara)? Eu am testat cea mai recenta versiune a Skype (4.18.1) pe un iPad 2 cu iOS 8.0.2 si se conecteaza fara probleme, deci nu este o eroare de compatibilitate.
        Este normal sa ofere optiunea cont Microsoft (pentru ca e o aplicatie Microsoft), insa el nu este necesar sa ai cont OutLook sau Hotmail pentru a te conecta la Skype (eu am, de exemplu, cont Yahoo). Incearca sa te conectezi folosind acelasi cont Skype / Microsoft pe care il folosesti pe computer.
        Daca problema persista, incearca o autentificare in contul Skype de pe iPad pe site-ul https://login.skype.com/login?message=signin_continue&return_url=https%3A%2F%2Fsecure.skype.com%2Fportal%2Foverview . Daca functioneaza (de pe web nu poti efectua apeluri, primi mesaje, etc., ci doar administra contul), poti incerca sa asociezi o noua adresa de e-mail contului tau Skype la acea adresa web.
        In cazul in care problema tot persista, incearca o resetare a dispozitivului: /2013/06/24/cum-sa-reporniti-sau-sa-resetati-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/ sau, in cele din urma, o restaurare: /2013/08/24/cum-sa-restaurati-restore-un-iphone-ipad-sau-ipod-touch-tutorial/ (mai ales in cazul in care aplicatia chiar iti este necesara).
        Daca problema tot persista, ia legatura cu echipa de asistenta a Skype si spune-le lor problema: https://support.skype.com/en/.

        P.S. Daca mai ai alte completari sau intrebari, nu ezita sa lasi un nou mesaj.

Vezi 2 fire de răspunsuri
Răspunde la: securitate
Informația ta:




SOCIAL

20,785UrmăritoriÎmi place
8,531UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
122AbonațiAbonați-vă