Apple a publicat în această dimineață trei noi reclame scurte prin care promovează iPhone X și câteva dintre funcționalitățile sale exclusive, cum ar fi Luminare Portret și Face ID.
Prima dintre cele trei reclame de 15 secunde, „Deschide cu o Privire,” prezintă iPhone X cu următoarele cuvinte „Introducem cea mai greu de uitat parolă creată vreodată. Fața ta,” prezentând mai apoi o serie de imagini cu fețe care arată cum poate fi deblocat ecranul noului iPhone cu ajutorul sistemului de recunoaștere facială Face ID.
Al doilea clip video publicat de Apple se numește „Adaptare la chipul tău” și ne arată utilizarea tehnicilor de învățare automată pentru a permite Face ID să se adapteze creșterii bărbii, pălăriilor, ochelarilor de soare și altor schimbări pe care fața ta le-ar putea suferi.
Al treilea videoclip, „Introducere Luminare Portret,” demonstrează caracteristica Luminare Portret ce este disponibilă numai pe iPhone X și iPhone 8 Plus. Aceasta ajustează lumina dintr-o imagine folosind tehnici de mapare a profunzimilor, creând astfel efecte obținute anterior numai în studiourile foto.
Cele trei reclame publicate acum de către Apple succed alte patru clipuri video pe care gigantul californian le-a publicat în luna noiembrie. Acestea din urmă s-au concentrat pe prezentarea atât a Face ID, cât și a Animoji, și pot fi urmărite în cele ce urmează.
Noile reclame cu durata de 15 secunde vor fi difuzate de Apple la TV, pe web și pe unele rețele de socializare precum Instagram în diferite țări.