MyEnel 2.2.0 pentru iPhone și iPad a fost actualizată. Iată noutățile

0
321

Enel, compania italiană implicată în producția și furnizarea energiei electrice în România, a actualizat de curând aplicația MyEnel prin intermediul căreia utilizatorii de iPhone și iPad pot accesa din mers toate informațiile de care au nevoie privind locurile lor de consum, pot verifica și compara indexurile și pot vizualiza și plăti facturile de energie. Versiunea 2.2.0 a MyEnel este, așadar, disponibilă pe App Store România și aduce câteva noutăți importante.

Potrivit Enel Energie România, această actualizare adusă MyEnel pentru iPhone și iPad vine cu îmbunătățiri semnificative pentru sistemul de plată a facturilor. Mai precis, ea permite plata de la toate locurile de consum, într-o singură tranzacție, sau chiar selectarea mai multor facturi ce se dorește a fi plătite online la un moment dat. Mai mult decât atât, Enel anunță că versiunea 2.2.0 a aplicației are și un procesator de plăți online complet nou, care ar trebui să îți ofere o experiență îmbunătățită și mai puține bătăi de cap.

În fine, această actualizare prezintă seria contoarelor pentru o mai ușoară identificare a lor în momentul transmiterii indexurilor și nu numai.

De fapt, ultima noutate adusă de MyEnel 2.2.0 nu este cea mai sus menționată, ci următoarea: actualizarea strică în mod complet aplicația. Instalând-o pe toate dispozitivele mele, am observat că ea pur și simplu refuză să se deschidă, indicându-mi faptul că nu am ultima versiune. Chiar și reinstalarea aplicației nu a rezolvat problema, așa că fie că ai actualizat sau nu aplicația MyEnel la ultima versiune, tot nu o vei putea folosi. Poate vede cineva de la Enel problema asta și o rezolvă cât mai curând posibil…

Actualizarea la versiunea 2.2.0 a aplicației MyEnel pentru iPhone și iPad poate fi efectuată de pe toate dispozitivele cu iOS 8.0 sau ulterior instalat.

- Reclamă -