Compania din spatele celei mai populare rețele sociale, Facebook, lucrează în prezent la o aplicație pentru decodoare precum Apple TV, informează The Wall Street Journal.
Se pare că noua aplicație a gigantului american va face parte dintr-o serie de proiecte menite să extindă mediile de pe care poate fi urmărit conținutul video disponibil pe Facebook, precum și să crească încasările companiei.
Citând surse din interiorul Facebook, jurnaliștii de la The Wall Street Journal anunță că Facebook a negociat cu mai multe companii diun media pentru a licenția un program „premium” de calitate similară celor de pe TV. Acesta urmează să fie disponibil în viitoarea aplicație Facebook pentru dispozitivele Apple TV.
Companiile din media susțin că Facebook caută videoclipuri cu durata de aproximativ 10 minute care să fie create special pentru rețeaua sa socială. Genul acestora va fi variat, utilizatorii urmând a putea urmărea atât emisiuni sportive, cât și seriale.
În ultimii ani Facebook a investit masiv în conținutul video, promiovând atât videoclipurile scurte, cât și transmisiunile live. Acum însă compania americană își dorește să vină și cu videoclipuri de calitate mai bună, originale, similare probabil cu o parte dintre cele întâlnite și pe YouTube, spre exemplu.
Momentan nu se știe când aplicația Facebook pentru Apple TV va fi lansată, însă ea este în lucru cel puțin din a doua jumătate a anului trecut.