Apple își construiește un „important” business din crearea de seriale și, posibil, filme, potrivit The Wall Street Journal. Noul tip de conținut urmează să fie disponibil pe Apple Music, la fel ca și celelalte proiecte video deja anunțate de gigantul american pentru platforma de streaming audio.

Conform jurnaliștilor de la WSJ, oficiali Apple ar fi spus la Hollywood că noul conținut original va fi lansat până la finele anului 2017. Genul producțiilor originale Apple este comparat în articolul publicației de peste Ocean cu producții precum Westorld și Stranger Things de la HBO, respectiv Netflix. Deși vor apărea pe Apple Music, se pare că serialele Apple nu vor avea legătură neapărată cu muzica, așa cum au celelalte două producții anunțate de Apple, Carpool Karaoke și Vital Signs.

Primele informații cu privire la întâlnirile dintre oficialii Apple și diferite persoane de la Hollywood au apărut încă de anul trecut. Pe atunci se vehicula că gigantul american este interesat să creeze seriale originale pentru Apple Music sau iTunes. Cu toate acestea, acum este prima dată când aflăm că gigantul din Cupertino este interesat chiar și de producția de filme, chiar dacă „aceste planuri sunt mai mult în faza preliminară”.

Jurnaliștii de la WSJ mai adaugă că Apple ar fi purtat în ultimele luni mai multe discuții cu producători despre achiziționarea drepturilor de difuzare ale unor programe regizate de televiziune, precum și că este în căutarea de oameni de marketing care să promoveze noul tip de conținut în mod corespunzător. Mișcarea este privită ca și o modalitate pentru Apple de a obține un avantaj în fața competitorilor de la Spotify și nu ca o încercare de a crea un alt serviciu de streaming, care să concureze cu giganți precum Amazon Prime sau Netflix.

Interesant este că deși își păstrează în secret toate planurile, oficiali ai companiei din Cupertino ar fi spus producătorilor că speră să le ofere beneficii precum datele demografice ale persoanelor care urmăresc serialele și alte informații preluate, cel mai probabil, din ID Apple. Netflix a rămas dintotdeauna recunoscută pentru faptul că nu vorbește niciodată despre numărul de oameni care îi urmăresc producțiile, așa încât nimeni să nu poată ști care dintre acestea sunt de succes și care nu.

Afirmațiile din vară ale vicepreședintelui Apple, Eddy Cue, potrivit căruia gigantul american nu este în business ca să încerce să creeze emisiuni TV și că va ajuta producătorii atunci când va avea posibilitatea, dar numai în proiecte care au legătură cu Apple Music, capătă acum, în lumina noilor informații din presă, o nuanță mai interesantă. Este, deci, greu de spus la ora actuală ce va face Apple și/sau dacă va veni până la finele anului măcar cu un sezon dintr-un serial nou, producție proprie.

- Reclamă -