Apple a introdus miercuri dimineață un nou finisaj „roșu citric” pentru două produse Beats – difuzoarele Pill+ și căștile wireless Solo3. Noua culoare se adaugă pe lista celorlalte culori în care cele două produse sunt disponibile deja și va ajuta la strângerea de bani pentru campania umanitară (PRODUCT)RED.
Site-ul web al companiei Apple listează atât difuzoarele, cât și căștile roșii cu disponibilitate „în curând”. Prețurile acestora rămân neschimbate comparativ cu cele ale celorlalte versiuni disponibile deja – 299,95€ pentru Beats Solo3 și 229,95€ pentru Beats Pill+.
După cum spuneam, noua culoare în care sunt disponibile cele două produse Beats este marcată cu (PRODUCT)RED, ceea ce înseamnă că o parte din profitul obținut de Apple din vânzarea lor va merge către fondul global (PRODUCT)RED pentru combaterea SIDA și a virusului HIV prin cercetare și educarea oamenilor.
Apple este un partener vechi al fundației (PRODUCT)RED și derulează adesea promoții speciale înaintea Zilei Mondiale Anti-SIDA, care are loc anual în prima zi a lunii decembrie. De asemenea, gigantul american comercialiează pe tot parcursul anului produse și accesorii marcate cu (PRODUCT)RED, din vânzările cărora donează un procent către fundație.
Pe parcursul anilor de parteneriat, Apple a donat peste 100 de milioane de dolari către (PRODUCT)RED.
Separat de noile finisaje roșii pentru căștile și difuzoarele Beats, Apple a mai introdus recent un finisaj „ultraviolet” pentru căștile urBeats și Beats Solo3. Această nouă nuanță este disponibilă deja exclusiv în magazinele gigantului american, iar căștile colorate astfel au același preț precum versiunile diferite.