Șeful Apple cântă în mașină împreună cu Pharell Williams pentru a promova Apple Music

0
530

Toți cei care au urmărit în integralitate evenimentul media al Apple de miercuri au observat cu o oarecare surprindere momentul amuzant de la începutul acestuia când a fost redat un clip video care ni-l prezenta pe directorul general al companiei Apple, Tim Cook, luând parte la un episod special din „Carpool Karaoke” împreună cu Pharell Willaims.

În cazul în care ați ratat acest moment, atunci în secvența video de mai sus îi puteți vedea Cook, Pharell și gazda emisiunii distrându-se pe cinste, cântând în mașină, punându-și ochelari de petrecere și făcând diferite glume.

După ce ați văzut secvența, probabil că vi se pare bizar că ea a apărut în cadrul unei conferințe Apple atât de importante, dar nu este. Recent, compania Apple a decis să cumpere drepturile de difuzare pentru segmentul „Carpool Karaoke” din „The Late Show With James Corden” pentru a-l distribui prin Apple Music. Compania americană a licențiat 16 episoade din cadrul emisiunii CBS TV Studios, acestea urmând a fi produse în continuare de James Corden și Ben Winston.

Achiziția drepturilor pentru populara emisiune are deci legătură directă cu Apple Music și încercarea companiei Apple de a atrage mai mulți abonați pentru serviciul său de streaming muzical. Iar Tim Cook nu a omis să aducă în discuție pe scenă legătura dintre Carpool Karaoke și Apple Music, spunând mai apoi că serviciul de streaming muzical al companiei americane a ajuns la 17 milioane de abonați care plătesc pentru a avea acces la acest serviciu.

Cifra este și mai impresionantă dacă ne gândim că la prima aniversare a sa, pe 30 iunie 2016, Apple Music avea 15 milioane de abonați. Deci cu alte cuvinte, în numai două luni de zile, numărul abonaților Apple Music a crescut cu două milioane, ritmul de creștere fiind unul care cu siguranță generează multă temere în rândul celor de la Spotify, care momentan sunt lideri pe segmentul serviciilor de streaming audio.

Iar despre Apple Music nu se poate spune că este popular doar în rândul utilizatorilor de iPhone și iPad, în condițiile în care săptămâna trecută Magazinul Google Play lista aplicația Apple Music pentru Android ca având un număr total de descărcări de peste 10 milioane.

Așadar, în ciuda numeroaselor critici primite de-a lungul timpului din partea unor persoane din industrie, Apple demonstrează tuturor că Music este mai popular decât pare în rândul utilizatorilor și se luptă din greu să îl facă și mai atractiv. Pe lângă numeroasele exclusivități pe care le atrage, serviciul de streaming muzical va mai veni de săptămâna viitoare și cu o interfață complet nouă pe iPhone, iPad și în iTunes, iar aceasta o va ajuta, cel mai probabil, pe compania Apple să atragă noi utilizatori.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.