Apple lucrează cu furnizorii de conținut televizat și companiile video la crearea unui ghid universal digital TV pentru Apple TV și dispozitivele iOS, scrie Recode citând surse care cunosc discuțiile gigantului american.

Obiectivul celor de la Apple este de a-i ajuta pe utilizatori să descopere toate programele de televiziune diferite care sunt disponibile prin aplicații dedicate de la companii precum HBO, Netflix sau ESPN, fără a fi nevoiți să acceseze fiecare dintre aceste aplicații. Ghidul TV digital ar include de asemenea o caracteristică ce va permite utilizatorilor să redea emisiuni TV și filme cu un singur clic pe telecomandă.

Anul trecut, după ce a renunțat la planurile de a lansa un serviciu de streaming TV, compania Apple a abordat strategia lansării unui magazin de aplicații pentru Apple TV, pe care să îl prezinte ca fiind o modalitate pentru furnizorii de conținut să ofere acel conținut pe platforma companiei Apple. Directorul general al Apple, Tim Cook, a declarat pe atunci că el crede că viitorul TV sunt aplicațiile:

Surse din industrie au spus că planurile Apple sunt un rezultat al serviciului TV pe care dorea să îl lanseze anul trecut. Diferența este că în 2015 Apple vroia să vândă program TV direct clienților și să le ofere  o nouă interfață care ar fi făcut mai simplă descoperirea conținutului pe care l-au plătit.

Acum Apple lucrează doar la interfață. Le permite programatorilor, distribuitorilor și clienților să discute între ei ceea ce ține de bani.

Conform celor de la Recode, caracteristica o singură autentificare ce a fost introdusă în tvOS 10 este numai prima parte din programul Apple de a crea un ghid TV pentru Apple TV. Autentificarea unică le permite clienților cu un abonament de cablu să se logheze o singură dată pe Apple TV și să acceseze gratis toate aplicațiile care sunt disponibile ca parte a abonamentului pe care îl plătesc (din păcate, el este momentan disponibil doar în SUA).

Apple are deja acces la informații despre conținutul televizat din interiorul aplicațiilor care îi oferă la Siri posibilitatea de a căuta în ele, însă acestea nu sunt suficiente. De aceea, conform surselor site-ului de peste Ocean, Apple negociază cu furnizorii de conținut pentru a primi mai multe date meta pentru ghidul său complet.

Deocamdată nu se știe sub nicio formă cum ar putea arăta ghidul Apple TV, dar ar putea funcționa, probabil, într-o manieră similară cu App Store sau Apple Music, oferind recomandări de emisiuni făcute de editori / „experți”, recomandări „Pentru dvs,” bazate pe emisiunile urmărite sau apreciate, liste cu emisiuni populare și multe altele. Astfel, utilizatorilor le va fi mult mai simplu să descopere ce conținut televizat pot urmări la un moment dat.

Un alt lucru care nu se știe momentan este când va fi disponibil acest ghid televizat pe Apple TV și dispozitivele iOS ale utilizatorilor, însă directorii din industria TV care au vorbit cu jurnaliștii de la Recode nu s-au arătat foarte încântați, din cauză că ei nu ar mai putea să îi atragă la fel pe clienți către ghidurile și programele lor.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.