Apple a publicat 8 reclame în care promovează numeroase caracteristici ale Apple Watch

0
526

Compania Apple a publicat la începutul acestei săptămâni o serie mai lungă de opt reclame pentru promovarea Apple Watch, pe care oricine le poate urmări pe canalul oficial de YouTube al companiei. Fiecare dintre spoturile publicitare are un fundal colorat diferit, durata de 16 secunde și pune în lumină o caracteristică a ceasului, pe o melodie diferită.

https://youtu.be/UXTlCWuc_fs

Primele trei videoclipuri sunt intitulate „Row/Vâslit”, „Chase/Urmărire” și „Golf” și ne prezintă vâslași, alergători, respectiv jucători de golf, care folosesc ceasul inteligent pentru caracteristicile sale de fitness. Spoturile pun în centru folosirea de către persoanele active a aplicației Workout pentru a urmări progresul, dacă și-au îndeplinit obiectivele de mișcare din zilele respective, precum și pentru a-și compara nivelul de activitate fizică, cu prietenii.

https://youtu.be/SCNB1z360A0

Următoarea reclamă este intitulată „Find/Găsire” și pune în lumină capacitatea Apple Watch de a da un bip pe iPhone pentru a-l găsi mai repede.

https://youtu.be/NHegyP6tA60

„Swap/Schimbă” este cea de-a cincea reclamă și pune în evidență ceasul ca și accesoriu de modă, care se poate asorta la orice, grație numărului foarte mare de curele disponibile pe piață.

https://youtu.be/NwwjsChhtZM

„Surprise/Surpriză” este un spot în care Apple Watch ne este prezentat ca fiind utilizat de către o persoană pentru a plănui o petrecere surpriză. El pune în centru aplicația Mesaje și abilitatea ceasului de a controla, via HomeKit, obiecte din casă, cum ar fi becurile.

https://youtu.be/4nixG-DBiT4

„Rain/Ploaie” este un alt spot publicitar care promovează capacități „uau” ale Apple Watch. În acest caz vorbim despre notificările aplicațiilor, una dintre acestea venind de la o aplicație de meteo care a avertizat utilizatorul că va veni ploaia, permițându-i să își deschidă umbrela înainte de a fi udată, ca și celelalte persoane din cadru.

https://youtu.be/ZfoxzHu-OPQ

În cele din urmă, Apple a publicat reclama „Climb/Cățărare”, care promovează tot funcționalități de fitness ale Apple Watch.

https://www.youtube.com/watch?v=KtJ0o2uRQLM

O bună parte dintre cele opt reclame pentru Apple Watch publicate de către Apple acum sunt prezentate de celebrități, cum ar fi Chloë Sevigny, Alice Cooper și Nick Jonas, continuând astfel seria de spoturi publicitare în care personalități promovează dispozitivul inteligent și alte produse Apple, cum ar fi iPhone. În trecut, Apple a mai publicat pentru Apple Watch reclame colorate și foarte scurte, similare celor pe care le putem urmări mai sus.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.