Urmărește reclamele Apple „Amprentă” și „Cepe” ce promovează iPhone 6s

0
692

Compania Apple a încărcat în această seară pe canalul oficial de YouTube două reclame noi pentru promovarea iPhone 6s. Intitulate „Amprentă” și „Cepe”, cele două spoturi cu durata de aproximativ 60 de secunde ne prezintă câteva dintre caracteristicile celei mai noi generații de iPhone, inclusiv Touch ID și filmarea 4K.

Primul video, „Amprentă/Fingerprint”, este concentrat pe prezentarea tuturor lucrurilor care pot fi făcute cu Touch ID pe iPhone. Astfel, vom vedea, pe lângă deblocarea dispozitivului, cum poate fi folosit senzorul de identificare a amprentelor pentru a deschide aplicații protejate cu cod de acces, face check-in, semna documente, efectua cumpărături cu Apple Pay și chiar porni autoturisme.

Cu Touch ID pe iPhone, amprenta ta face mai mult decât să îți deblocheze telefonul.

Al doilea spot publicitar, „Cepe/Onions”, pune în lumină capabilitatea iPhone 6s de a captura video la rezoluția 4K. Acesta este hiperbolic și amuzant, prezentându-ne o fată care o surprinde într-un video pe mama ei atunci când taie cepe. Clipul înregistrat de ea ajunge viral din cauza calității impresionante.

https://youtu.be/2gHeBVyqJRo

Video 4K pe iPhone 6s face orice capturezi să arate uimitor. Chiar și cepele.

Spre deosebire de celelalte spoturi publicitare pentru iPhone 6s, cele mai recente nu sunt prezentate de celebrități, cu excepția celui de-al doilea, în care apare, într-o scurtă secvență, Neil Patrick Harris.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.