Potrivit directorului general al Apple, Tim Cook, Apple Music are în momentul de față 13 milioane de abonați care plătesc, numărul lor fiind cu două milioane mai mare decât era în urmă cu doar două luni. Într-un interviu din februarie, Eddy Cue și Craig Federighi, doi vicepreședinți executivi ai Apple, au declarat că Apple Music are 11 milioane de abonați, sugerând că serviciul de muzică online a înregistrat o creștere semnificativă în ultimele 10 săptămâni.
Apple Music a fost lansat de către Apple în peste 100 de țări, inclusiv România, pe 30 iunie 2015, iar în aproximativ două luni va avea loc și prima aniversare a lui. Ori în condițiile în care creșterea este una la fel de mare precum a fost în ultimele două luni, este posibil ca serviciul de muzică să ajungă la o bază de 15 milioane de abonați cu plată. În acest caz, Apple Music ar ajunge o amenințare foarte serioasă pentru Spotify, care a raportat că are peste 20 de milioane de abonați cu plată și 75 de milioane de utilizatori activi în săptămânile de dinaintea lansării de către Apple a serviciului concurent.
De la lansare, Apple a promovat în mod intensiv Apple Music, nu doar în interiorul aplicației Muzică de pe iOS, ci și prin intermediul reclamelor cu artiști cunoscuți, cum ar fi Taylor Swift sau Drake, și al conținutului dinamic de pe postul de radio gratis Beats 1.
În România, Apple Music este disponibil din prima zi, iar abonamentele au un preț lunar mai mic comparativ cu multe alte țări, inclusiv SUA. La noi, un abonament Apple Music individual costă 3,99 €/lună, iar un abonament familial (pentru până la 5 utilizatori), costă 7,99 €/lună. În plus, oricine poate beneficia de 30 de zile gratuite pentru a încerca serviciul.