Compania Apple a lansat joi dimineață o nouă serie de reclame scurte pentru a promova diferite caracteristici ale Apple Watch. Noile spoturi de 15 secunde fiecare ne arată modul în care funcționează Siri, Apple Music, Apple Pay, înregistrarea activității fizice și notificările pe ceasul inteligent lansat de compania americană în primăvara acestui an.
Prima dintre reclame este intitulată „Dans” și ni-l prezintă pe un bărbat care dansează după ce îi solicită lui Siri să redea melodii din anii ’80.
Următorul spot este mai romantic, fiind intitulat „Sărut” și prezentându-ne doi tineri care, în momentul în care vor să se sărute sunt întrerupți de o notificare primită de la Uber pe Apple Watch. Aceasta este însă amânată, așa că momentul romantic continuă.
https://www.youtube.com/watch?v=YHlZ-JIaWh0
„Șic” este singurul dintre spoturi care nu ne arată Apple Watch ca și dispozitiv inteligent, ci ca și accesoriu de modă, Apple punând accesul pe modul în care brățările ceasului se potrivesc cu diferite vestimentații.
https://www.youtube.com/watch?v=_ptePcnGEHs
În „Interpretare”, Apple Watch este folosit pentru a licita pe eBay în timp ce utilizatorul care îl poartă cândtă la pian, arătându-ni-se astfel cât de simplu pot fi îndeplinite unele acțiuni cu ceasul, fără a întrerupe ceea ce facem la un moment dat.
https://www.youtube.com/watch?v=R1VwPwKmciQ
„Călătorie” ne prezintă aplicația Wallet pentru Apple Watch pe care un utilizator o folosește pentru a afișa un bilet de călătorie.
https://www.youtube.com/watch?v=0L_PsN17yHU
Spotul „Skate” ne prezintă un grup de patinatori care folosesc Apple Pay pentru a achiziționa înghețată.
https://www.youtube.com/watch?v=D0Att_g6O04
La final, spotul „Mișcare” scoate în evidență capacitățile de dispozitiv de înregistrare a activității fizice pe care le are Apple Watch.â
https://www.youtube.com/watch?v=rjH9EwiPSyk
Aceste șapte noi reclame de promovare a Apple Watch pe care le publică Apple fac parte dintr-o campanie recentă de promovare a dispozitivului, primele șase fiind lansate la două săptămâni după publicarea de către Apple a watchOS 2. Această campanie vrea să ne arate cum poate fi folosit Apple Watch în viața de zi cu zi pentru a ne ajuta să îndeplinim rapid diferite sarcini, fără a ne opri din ceea ce făceam la un anumit moment dat, dar și cât de bine arată ceasul pe încheietura mâinii și cum poate fi potrivit la diferite vestimentații.