Compania Apple a purtat negocieri cu directori ai unor case de producție de la Hollywood cu privire la crearea unui canal TV propriu, dorindu-și aparent să concureze cu giganți din această industrie, cum ar fi Netflix, Amazon sau Hulu, scrie Variety.com. Potrivit surselor citate de publicația de peste Ocean, compania din Cupertino a purtat discuțiile destul de recent cu producătorii, trimițându-și oameni din conducere, cum ar fi Eddy Cue, vicepreședinte executiv Apple.

Momentan nu se știe cât de mari sunt ambițiile Apple și cât de mult își dorește să producă, conținut video original, mai ales că sursele citate de Variety vin cu teorii contradictorii cu privire la planurile companiei americane. Una dintre surse, spre exemplu, susține că Apple își dorește să creeze un departament de dezvoltare și producție care ar putea să creeze conținut pe termen lung, așa cum face și Netflix cu emisiunile și filmele disponibile exclusiv prin platforma sa. O altă sursă susține însă că planurile companiei nu sunt așa mărețe, cu toate că ea a făcut o ofertă „fără precedent” vedetelor emisiunii auto „Top Gear” – Jeremy Clarkson, James May și Richard Hammond, imediat după plecarea acestora de la televiziunea britanică BBC. Acea ofertă nu a reușit aparent să îi convingă pe cei trei, care au semnat în cele din urmă cu Amazon.

Interesant este că în ultimii ani s-a văzut o apropriere tot mai mare a companiei Apple de lumea filmului, iar pe lângă angajările de personal specializat din această industrie, gigantul american a început mai recent să producă videoclipuri pentru artiști cum ar fi Drake, Eminem sau M.I.A., odată cu lansarea Apple Music. Rămâne însă de văzut dacă ea va păși mai departe și își va produce propriile emisiuni sau seriale TV de îndată ce va lansa serviciul web TV pentru TV, în 2016.

- Reclamă -