Apple este cea mai „verde” companie de tehnologie

- Publicitate -

Compania Apple continuă să fie un punct de referință în rândul companiilor de tehnologie grație angajamentului de a rula toate operațiunile din întreaga lume folosind energie regenerabilă. În cel mai nou clasament privind energia curată folosită de companiile tehnologice, Apple a ieșit pe primul loc, depășind cu mult Amazon, Facebook, Google, HP, IBM, Microsoft, Oracle și chiar Yahoo. Acest clasament a fost realizat de către organizația non-guvernamentală și publicat în cadrul Raportului „Click Clean” din 2015.Greenpace-Clean-Energy-Index-Scorecard-2015

[pull_quote_center]Raportul a găsit că Apple continuă să fie cea mai agresivă în alimentarea centrelor de date cu energie regenerabilă. În ciuda creșterii rapide, Apple reușește să țină pasul cu furnizarea de energie regenerabilă, menținând pentru încă un an afirmația că are un cloud alimentat 100% cu energie regenerabilă, fiind urmată de Yahoo, Facebook și Google care folosesc energie curată în proporție de 73%, 49%, respectiv 46%.[/pull_quote_center]

Greenpeace a început să evalueze cererea de energie a internetului și companiilor care au legătură cu internetul încă din 2010. Iar dacă în ultimii doi ani a lăudat Apple pentru eforturile sale extrem de mari de a proteja natura, mai demult o criticau aspru pentru că nu făcea mari eforturi pentru a ocroti mediul.

În raportul pe 2015 privind responsabilitatea față de mediu, compania Apple prezenta lumii întregi eforturile sale de a proteja mediul și modalitățile în care a încercat să reducă impactul său negativ asupra Pământului în anul fiscal 2014. În cadrul raportului respectiv compania susținea că folosește energie regenerabilă pentru 100% dintre operațiunile sale din Statele Unite ale Americii și 87% dintre operațiunile sale la nivel global. Tot atunci anunța că în perioada de 12 luni care s-a încheiat la 30 septembrie a emis 34,2 tone metrice europene.Apple-Greenpeace-Clean-Energy-Index-2015

Raportul Greenpeace „Click Clean” pe 2015 oferă și alte informații detaliate legate de inițiativele pentru ocrotirea mediului pe care le-au luat Apple și alte companii tehnologice, inițiative precum și energia verde în cloud, alimentarea centrelor de date cu energie regenerabilă, fiind numai câteva dintre cele prezentate. De asemenea, raportul respectiv explică și metodologia din spatele sistemului de punctare.

- Publicitate -
Alex Popa
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole sugerate

Apple a lansat MacBook Air cu chipset M3

Apple a lansat astăzi o actualizare pentru gama MacBook Air (13 inch și 15 inch), care oferă...

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele...

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,785UrmăritoriÎmi place
10,899UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
113AbonațiAbonați-vă
Publicitate

Cele mai recente articole

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate pentru iPhone și iPad cu noutăți importante în Uniunea Europeană

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate marți seară de către Apple și sunt disponibile, așadar, pentru utilizatorii modelelor de iPhone și iPad...

Apple a lansat MacBook Air cu chipset M3

Apple a lansat astăzi o actualizare pentru gama MacBook Air (13 inch și 15 inch), care oferă chipset-uri M3, compatibilitate îmbunătățită pentru afișajele externe,...

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele digitale (DMA - Digital Markets Act) pe...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.