Urmărește reclamele Apple pentru Apple Watch și MacBook

0
214

În cadrul conferinței de aseară, compania Apple a prezentat audienței o serie de clipuri video nu doar pentur a dezvălui noile produsele ce urmau a fi prezentate, dar și pentru a le promova sau a prezenta diferite povești interesante. Imediat după ce evenimentul respectiv s-a încheiat, compania Apple și-a actualizat site-ul web pentru a include noile informații și produse prezentate pe 9 martie, precum și clipurile video văzute în cadrul conferținei. Acestea din urmă au ajuns ulterior și pe canalul YouTube oficial al companiei Apple, iar mai jos le aveți inserate pe fiecare în parte pentru a le urmări.

Vorbim despre nu mai puțin de 9 clipuri video publicate de către Apple pentru Apple Watch, MacBook, ResearchKit și un Apple Store deschis recent în China.

https://www.youtube.com/watch?v=1Ql0Z8Il73s

Cum principalul produs prezentat în conferința Apple de aseară a fost Apple Watch, acesta are adresate și cele mai multe clipuri video. Primul dintre ele este intitulat „Ceasul reimaginat” și este mai degrabă o reclamă pentru ceas în care compania Apple anunță data lansării sale (24.04.2015). De la exteriorul ceasului, curele și unele caracteristici hardware, la aplicații, reclama de 60 de secunde ne prezintă poate cele mai importante aspecte ale Apple Watch și evidențiază disponibilitatea lui într-o multitudine de colecții.

https://www.youtube.com/watch?v=ibklpzKai-o

Următoarele trei clipuri video au pe fundal inconfundabila voce a lui Jony Ive, liderul departamentelor de design software și hardware din cadrul Apple, care ne vorbește puțin despre fiecare dintre cele trei materiale în care ceasul va fi disponibil: aluminiul (vezi clipul de mai sus), oțelul și aurul. În ceea ce privește aluminiul, Apple dorește să evidențieze faptul că aluminiul folosit în Apple Watch Sport este cu 60 de procente mai solid decât cel standard, însă este la fel de ușor, fiind similar celui folosit pentru fabricarea bicicletelor de curse.

https://www.youtube.com/watch?v=ijex5274t_c

Trecând la oțelul inoxidabil din colecția Apple Watch, acesta este prezentat în clipul de mai sus, unde Jony Ive ne spune că aliajul folosit este cu până la 80% mai dur decât oțelul standard grație unui proces de forjare la rece. Al treilea clip ne vorbește despre al treilea Apple Watch – Edition, a cărui carcasă este fabricată din aur. Deși nu a fost rulat la conferință, el a fost publicat de Apple pe YouTube și ne prezintă procesul de creare a aurului de 18 carate printr-un proces care îl face să fie de două ori mai rezistent decât aurul standard. Desigur, cei interesați de mai mulți termeni de specialitate și procesul de fabricație a celor trei tipuri de carcase pentru Apple Watch, pot să mai acceseze și această pagină de pe site-ul Apple pentru a afla toate detaliile oferite de cei de la Apple.

https://www.youtube.com/watch?v=dDAP9OWtQro

Ultimul clip legat de Apple Watch pe care compania Apple l-a publicat pe site-ul său ne prezintă povestea modelului din industria modei și fondatorului organizației non profit „Every Mother Counts”. Aceasta a fost invitată de către Apple la conferință și a răspuns câtorva întrebări puse de Tim Cook, directorul general al Apple, cu privire la modul în care a ajutat-o ceasul să se pregătească și să termine semi-maratonul din Kilimanjaro.

https://www.youtube.com/watch?v=3uBRt3aRIIU

Și pentru că ea se pregătește acum pentru unul dintre cele mai mari maratonuri din lume, Apple i-a creat o pagină pe site-ul propriu (www.apple.com/watch/christy-turlington-burns/) în care ea va putea să publice diferite povești legate de sesiunile de pregătire, pentru a-i inspira pe acei utilizatori care doresc să facă performanță folosind ceasul.

https://www.youtube.com/watch?v=5-e7NFINJas

Separat de clipurile pentru Apple Watch, compania Apple a mai publicat două clipuri pentru noul MacBook. Primul este clipul de dezvăluire a laptopului, iar cel de-al doilea este clipul în care Jony Ive ne prezintă procesul de desenare al MacBook-ului, precum și câteva dintre caracteristicile sale definitorii.

Trecând mai departe, Apple a publicat un clip video de prezentare a inițiativei de cercetare în domeniul medical numită ResearchKit. După cum a anunțat aseară, Apple colaborează cu diferite spitale, universități și specialiști care derulează cercetări în domeniul medicinei pentru a dezvolta aplicații care să permită oricărui posesori de iPhone să participe la studii pentru a ajuta la găsirea de noi tratamente pentru unele boli grave, cum ar fi Parkinson, astmul, diabetul și nu numai.

https://www.youtube.com/watch?v=VyY2qPb6c0c

La final, a rămas clipul cu care de fapt a și început conferința. Este vorba despre un video de două minute care ne prezintă deschiderea Apple Store West Lake din China și entuziasmul chinezilor la deschiderea unuia dintre cele mai mari magazine ale companiei din Cupertino.

- Reclamă -