Site-ul web de branding Brancchannel a publicat recent câștigătorii Brandcameo 2015 Product Placement Wards, în cadrul căruia numește brandurile ce au avut cea mai mare difuzare în cadrul filmelor de la Hollywood din ultimul an. Iar pentru prima dată din anul 2011 și până în prezent, compania Apple a câștigat premiul din 2014 pentru numărul de produse plasate în filmele americane. Nu mai puțin de 9 dintre cele 35 de filme care au fost în topul vânzărilor la casele de bilete din SUA au plasat produse ale companiei Apple.
Branchannel menționează că unul dintre filmele foarte populare de anul trecut în care Apple s-a bucurat de promovare este Captain American: Războinicul Iernii. În cadrul filmului de foarte mare succes, este prezentă o scenă în care doi dintre protagoniști folosesc un MacBook Pro în interiorul unui Apple Store pentru a fura datele secrete ale S.H.I.E.L.D.
Apple însă poate datora victoria filmului Marea Aventură Lego, unde a fost plasat un iPod shuffle. Acesta a ajutat compania Apple să apară în mai multe filme decât produse Sony sau Coca-Cola, câștigând astfel și premiul. Desigur, victoria Apple era imposibilă dacă produsele companiei nu erau plasate și în filme precum Un polițist și jumătate, Cealaltă femeie, Vecini de coșmar, Sub aceeași stea, Nebunie în Las Vegas, Fata dispărută și Ouija.
Trebuie observat faptul că deși Apple ocupă primul loc în topul companiilor cu cele mai multe produse plasate în filme, dispozitivele gigantului din Cupertino au apărut doar în 25% dintre filmele de top ale anului trecut. Prin comparație, în 2009 nu mai puțin de 50% dintre cele mai vândute filme la casele de bilete plasau produse Apple. Acest procent a scăzut în fiecare an, ajungând la 13% în 2013.
Din păcate, brandul deținut acum de Apple, Beats, a câștigant premiul pentru cea mai proastă plasare de produse din 2014. Difuzorul Beats Pill a apărut în filmul Transformers: Exterminarea.