Atunci când au creat Apple Watch, designerii Apple s-au gândit că ar fi bine ca noul ceas să fie în ton cu moda, astfel încât să nu fie purtat doar de pasionații de tehnologie, ci și de aceia care doresc să poarte accesorii vestimentare șic. De aceea, Apple a și creat o versiune din aur de 18 carate a Apple Watch a cărei preț va fi unul pe măsură.
În ideea de a comercializa cât mai multe dintre versiunile de top ale Apple Watch, compania americană trebuie să își extindă punctele de vânzare, așa că a luat decizia de a închiria spații în magazine celebre unde sunt comercializate bunuri de lux. Unul dintre acestea este magazinul departamental Selfridges din Londra, scrie site-ul MacRumors. În cadrul acestui local, Apple urmează să ridice o prăvălie în aproprierea emblematicei Wonder Room, o încăpere imensă de aproximativ 1750 metri pătrați, care găzduiește numeroase standuri cu bijuterii și ceasuri, precum și un magazin concept și un bar de vinuri la mezanin. În cadrul magazinului său, Apple va expune și comercializa, cel mai probabil, Apple Watch-uri.
Un spațiu comercial din cadrul Selfridges situat în aproprierea Wonder Room a fost împrejmuit la începutul acestei luni pentru a permite construirea noului magazin. Apple va adopta conceptul magazin-în-magazin pentru a prezenta diferitele modele de Apple Watch și furniza consumatorilor o experiență de shopping personalizată. Există posibilitatea ca Apple să includă chiar și un service One to One adresat acelora care vor să descopere mai multe despre ceasul companiei din Cupertino.
În momentul de față Apple recrutează și angajați de la magazinele londoneze proprii, care să lucreze la un viitor magazin al companiei, situat în centrul Londrei – cel mai probabil Selfridges. Noul magazin va fi cel mai probabil inaugurat odată cu punerea în vânzare a Apple Watch din luna aprilie.
Selfridges este al doilkea cel mai mare spațiu comercial din Marea Britanie, după un alt magazin departamental de lux – Harrods. El oferă o miriadă de bijuterii și accesorii de lux, cum ar fi ceasuri, brățări, cercei, lănțișoare și inele.
Informația potrivit căreia Apple deschide un nou tip de magazine de lux, a căror destinație este de a expune și comercializa ceasuri a fost confirmată săptămânile trecute când aflam că faimosul magazin departamental din Paris, Galeriile Lafayette, va găzdui un stand Apple. Nu este exclus ca pe lângă cele două magazine din Londra și Paris, Apple să deschidă prăvălii în cadrul unor magazine de lux similare din alte capitale europene și nu doar.