Fie că vor ajunge sau nu vreodată în produsele de serie, în interiorul companiei Apple se dezvoltă încontinuu tehnologii noi. Unele dintre acestea implică, potrivit analistului Piper Jaffray, Gene Munster, realitatea augumentată. Analistul american susține că Apple are o echipă mică, care lucrează la proiecte din domeniul realității augumentate. În plus, acesta opiniază că deși realitatea augumentată este încă la o decadă distanță de adoptarea ei la scară largă, Apple se pregătește pentru următoarea (r)evoluție în domeniul computerizării, lansând probabil un nou accesoriu modern pe care oamenii să dorească să îl poarte cu ei mereu.
Un bun exemplu de produs care poate fi purtat și este bazat pe realitatea augumentată, pe care compania Apple l-ar putea lansat în viitor, este o pereche de ochelari. În acest sens avem ca și exemplu Google Glass, cu toate că produsul celor de la Google a fost lansat prematur și nu s-a bucurat de succes. Deși sunt inovativi din multe puncte de vedere, acești ochelari Google au ajuns să pună utilizatorii în situații incomode din cauză că oferă posibilitatea de a face poze sau înregistra clipuri video, așa că unele cinematografe, cazinouri, restaurante, spitale, arene sportive, școli sau bănci au decis să interzică folosirea lor.
Analistul american de la care vin afirmațiile prezentate mai sus rămâne însă sceptic și nu știe dacă cercetările făcute de echipa Apple în domeniul realității virtuale vor duce la lansarea unui produs nou, în condițiile în care gigantul din Cupertino obișnuiește să lanseze constant noi produse. Până acum compania Apple nu a făcut nimic în domeniul realității virtuale mai mult decât să accepte publicarea pe App Store a aplicațiilor care folosesc această tehnologie interesantă.