De bine, de rău, data de 10 a lunii aprilie se aproprie cu pași repezi, ceea ce înseamnă că nu mai este foarte mult până când cei interesați de Apple Watch vor putea începe să facă programări în magazinele Apple pentru a testa dispozitivul și a-l precomanda, în cazul în care sunt mulțumiți și deciși să-l cumpere. Deja am aflat că Apple va oferi clienților posibilitatea de a testa dispozitivul timp de 15 minute într-o încercare nu doar de a permite câtor mai mulți să îl experimenteze, dar și de a oferi fiecăruia suficient de mult contact cu Apple Watch pentru a înțelege de ce ar fi grozavă achiziționarea lui.Partea interesantă este că regula nu se aplică în cazul tuturor clienților. Și poate și mai interesant este că angajații companiei Apple din magazine vor deveni foarte curând și experți în… vestimentație.
Potrivit International Business Time, două magazine Apple din zona Manhattan au confirmat faptul că aceia dintre consumatori care sunt interesați de achiziționarea unui Apple Watch Edition – modelul din aur de 18 carate -, deci și dispuși să cheltuie peste 11.000 € pe un astfel de dispozitiv, vor avea 30 de minute timp să îl probeze, și nu 15 minute, ca și restul.
Având în vedere prețul unui Apple Watch Edition, nu este o surpriză că Apple le acordă un tratament oarecum preferențial celor care vor să achiziționeze acest model. La acest preț, să decizi dacă să cumperi sau nu produsul este destul de greu și necesită multă atenție, așa că oricine trebuie să petreacă mai mult timp cu dispozitivul pentru a vedea dacă i se potrivește și dacă merită diferența de cel puțin 10.000€ față de orice alt model de ceas Apple. Și nu ar trebui să privim cu surprindere nici faptul că Apple are un grup special de angajați, care au urmat cursuri de pregătire speciale, și care vor interacționa cu cei interesați de modelul de lux de Apple Watch.
Separat de ceea ce ne prezintă International Business Time, aflăm acum de la 9to5Mac faptul că angajații Apple – inclusiv cei care se vor ocupa de vânzările ceasului din aur – au primit pregătire pentru a fi capabili să ofere consumatorilor recomandări cu privire la modelele pe care să le aleagă, în funcție de preferințele vestimentare ale fiecăruia. Pregătirea ar fi constat în prezentarea a numeroase exemple – cum ar fi cel de mai jos – către angajați, acestea având rolul de a dezvolta abilitățile necesare pentru a face recomandări corecte de Apple Watch în funcție de cum preferă să se îmbrace fiecare.
Pentru că din 10 aprilie compania Apple va începe să comercializeze ceasuri, în noaptea zilei precedente magazinele sale vor fi schimbate pentru a include acele mese de prezentare, unde ceasurile vor fi expuse sub o bucată de sticlă, astfel încât clienții să nu le poată atinge și să fie obligați să facă o programare pentru a le testa. Lucrurile vor sta mai complicat pentru cei care vor dori să cumpere ceasuri Apple Watch Edition din aur de 18 carate, deoarece ele vor fi disponibile în stocuri limitate și doar într-un număr mic de magazine ale companiei (și inclusiv în magazinele deschise în interiorul unor centre comerciale unde se vâznd produse de lux – cum ar fi Galeriile Lafayette din Paris).
Apple Watch va fi pus în vânzare oficial pe data de 24 aprilie.