Chiar dacă popularitatea Candy Crush Saga este într-un continuu declin, jocul cu dulciuri generează în continuare o grămadă de bani pentru dezvoltatori. Se pare că doar în anul 2014, jucătorii Candy Crush Saga au cheltuit peste 1,3 miliarde de dolari pe acest joc. Iar dacă vă întrebați de unde vin acești bani, în condițiile în care jocul este disponibil gratuit pe App Store, atunci trebuie să știți că din cumpărăturile din aplicație, utilizatorii cheltuind mulți bani pe vieți suplimentare, mutări extra, bombe colorate, ciocane pentru acadele și alte elemente care ajută la avansarea mai rapidă în joc.
În momentul de față, Candy Crush Saga ocupă pe App Store România locul al doilea în clasamentul jocurilor care generează cele mai mari încasări, primul fiind Clash of Clans. Succestul acestui joc a fost unul fulminant imediat după lansarea din 2013, iar cel mai profitabil trimestru al său de până acum a fost trimestrul 3 din anul lansării, când a generat nu mai puțin de 551 de milioane de dolari pentru dezvoltatori.
Cele mai recente cifre vin din rezultatele financiare prezentate de către King.com, dezvoltatorul jocului, care mai arată că 45% din încasările companiei provenite din jocuri, în T4 2014, sunt gtenerate de Candy Crush Saga, acesta fiind primul trimestru în care jocul nu a generat majoritatea veniturilor dezvoltatorului.
King.com lucrează la diversificarea portofoliului de jocuri astfel încât să se bazeze tot mai puțin pe Candy Crush și să atragă noi utilizatori, pe lângă cele 356 de milioane, care le joacă jocurile disponibile și pe App Store.