Data de 19 februarie marchează începutul Anului Caprei, și cum pentru chinezi Anul Nou este similar ca și importanță sărbătorilor de iarnă la noi, compania Apple a decis să profite de ocazie și să promoveze câteva dintre produsele sale într-un nou spot publicitar. Disponibil momentan doar pe versiunea din China a site-ului web al Apple, spotul publicitar cu o durată de un minut și jumătate este foarte similar celui lansat cu ocazia Crăciunului în SUA și alte câteva țări.

Exact ca și în cazul reclamei Cântecul de la sfârșitul anului trecut, noua reclamă Începe ceva nou, adresată populației din China ne prezintă o tânără care folosește produsele și software-ul Apple pentru a converti o înregistrare audio veche a bunicii de pe un disc de vinil într-un nou format. Peste piesa înregistrată de bunică, tânăra adaugă și vocea ei acompaniată de câteva instrumente, rezultatul fiind un duet salvat într-un format ce poate fi redat pe dispozitivele moderne. Această compilație creată de pe MacBook este transferată pe un iPad mini, pe care bunica îl va folosi pentru a asculta creația nepoatei sale.

Povestea în sine, precum și produsele folosite – MacBook Air, iPad și căști Beats – sunt foarte similare celei din reclama Cântecul, ceea ce ne indică faptul că ea a avut succes în zonele în care a fost difuzată de Sărbători, iar Apple se așteaptă să aibă succes și în China. Pe lângă reclamă, compania Apple a anunțat că de la începutul anului 2015 și până de Anul Nou Chinezesc va deschide 5 magazine, un lucru deloc surprinzător având în vedere importanța tot mai mare pe care o are China în economia companiei americane.

Întregul clip video poate fi vizionat urmând acest link, iar dacă va fi publicat și pe YouTube, noi vom actualiza acest articol.

- Reclamă -