Având o dată de lansare stabilită în luna aprilie, Apple Watch este tot mai intens promovat de către Apple. Revistele sunt momentan principala cale prin care compania din Cupertino încearcă să aducă în atenția noastră viitorul Apple Watch, iar Vogue este una dintre cele mai cunoscute publicații unde ceasul este promovat.
În ediția din martie a celebrei reviste de modă apare o reclamă Apple Watch întinsă pe mai multe pagini. Ea ne prezintă ceasul în diferitele modele în care va fi disponibil, precum și curelele însoțitoare. Ceasul este pus pe un fundal complet alb și nimic în afara imaginii cu Apple Watch sau un detaliu cu o anumită componentă a sa nu mai apare în pagină. Partea interesantă este că imaginile cu ceasul întreg – din față sau din profil – sunt în mărime naturală, oferind cititorilor revistei Vogue o idee bună despre cât de mare va fi ceasul în comparație cu mâna lor.
În pagina din dreapta sau din stânga celei unde apare imaginea cu ceasul Apple este inclus un detaliu al brățării. Printre curelele/brățările promovate de către Apple se numără Milanese Loop, Leather Loop, precum și cureaua verde pentru Apple Watch Sport (care este prezentat cu aplicația de fitness pe ecran). De asemenea, cureaua Rose Gray Modern Bunckle este prezentatâ împreună cu versiunea din aur roz de Apple Watch Edition.
Înaintea celor două pagini alăturate unde apar imagini de înaltă rezoluție cu ceasul și câteva dintre curele, Apple a pus în centrul unei alte pagini doar logoul ceasului.
Iar dacă vă gândeați că ceasul este promovat doar în ediția tipărită a revistei Vogue, ei bine nu. Ediția digitală a revistei include un scurt clip video de prezentare a ceasului. În clipul de mai sus distribuit de cineva pe Instagram este prezentată versiunea din aur de 18 carate a Apple Watch. După rularea clipului de câteva secunde ce prezintă ceasul din multiple unghiuri, reclama Apple va afișa un link către site-ul companiei, unde cititorii vor putea obține mai multe informații despre ceas.
Vogue nu este singura revistă care va face reclamă în martie ceasului Apple. Săptămâna trecută a apărut o imagine cu coperta revistei de femei Self, unde apărea un model de la Victoria’s Secret ce purta pe mână un Apple Watch. În fine, anul trecut în ediția din octombrie a revistei Vogue din China era, de asemenea, promovat ceasul Apple.
Promovarea Apple Watch a început imediat după prezentarea dispozitivului din septembrie, buticul parizian Colette fiind prima locație în care ceasul a putut fi văzut de publicul larg.
După cum se poate observa din locurile unde a fost până acum promovat ceasul, Apple este concentrată să aducă Apple Watch mai ales în atenția a femeilor pasionate de modă.