Versiunile Wi-Fi + Cellular ale iPad Air 2 si iPad mini 3 sunt comercializate de catre Apple in SUA si Marea Britanie impreuna cu un SIM compatibil cu mai multe retele pe care consumatorii nu trebuie sa il inlocuiasca de fiecare data cand schimba si operatorul. Potrivit vicepresedintelui Apple si directorului departamentului de marketing pentru iPhone, iPod si iOS, Greg Joswiak, Apple s-a gandit in primul rand la consumatori atunci cand a conceput acest nou SIM, fiind motivata sa le ofere o experienta cat mai buna.

[pull_quote_center]In fond, noi nu stim ce operator iti vei alege, dar dorim sa o facem [alegerea] cat mai usoara cu putinta[/pull_quote_center]

Motivatia celor de la Apple nu se va reflecta si in cazul iPhone, potrivit lui Joswiak. Apple nu a discutat pana acum crearea unui Apple SIM pentru iPhone deoarece cei mai multi dintre consumatori isi cumpara iPhone-urile direct de la operatori impreuna cu un abonament. Nu aceeasi situatie se intampina si in cazul iPad-urilor.

Cele spuse de Joswiak sunt adevarate atat timp cat piata va prefera sa isi cumpere telefoane la preturi mai mici impreuna cu abonamente incheiate pe o perioada contractuala de un an sau doi care ar face, deci, de prisos un SIM universal. Mai mult, cei mai multi dintre operatori blocheaza dispozitivele achizitionate la abonament pe toata perioada contractuala.

Apple SIM a fost conceput de catre Apple pentru a permite schimbarea rapida a operatorilor atunci cand sunt gasite oferte mai bune sau cand consumatorii calatoresc in tari straine, iar aceasta oferta se preteaza mai mult pentru tablete.

- Reclamă -