Aparent, Apple nu este prea interesata sa promoveze Apple Watch in industria tehnologica, modul in care a procedat in ultima perioada demonstrandu-ne ca pentru inceput este foarte interesata de lumea modei unde prezinta dispozitivul ca si un grozav accesoriu pentru cei ce vor sa fie “șic”. Daca la evenimentul de prezentare a ceasului au fost prezenti si multi jurnalisti din lumea modei, iar la Saptamana Modei de la Paris ceasul si-a facut aparitia pentru prima data in fata publicului la un cunoscut butic din capitala Frantei, in curand el va aparea si pe coperta uneia dintre cele mai faimoase reviste de moda din lume.
Mai multe ilustratii ne arata ca Apple Watch va fi produsul promovat de editia din noiembrie a revistei Vogue in China. Dispozitivul este purtat pe mana de una dintre cele mai cunoscute fotomodele din China, Liu Wen. La prezentarea ceasului din Paris, Wen a fost prezenta distribuind si o fotografie pe Instagram in care sugera ca va promova in curand ceasul.
Dispozitivul purtat pe coperta revistei face parte din Apple Watch Edition, fiind un model cu cadran din aur galben de 18 carate ce are o bratara rosie “Modern Buckle”. In interiorul revisti ea apare cu o vestimentatie diferita, deci si cu Apple Watch-uri diferite, insa tot din aur.
Redactorul-sef al Vogue China, Angelica Cheung, a vorbit intr-un interviu pentru The Business of Fashion, despre parteneriatul dintre revista de moda si Apple ce a permis prezentarea atat de timpurie a ceasului. Ea impreuna cu directorul general al Apple, Tim Cook, si cu directorul departamentului de design, Jony Ive, s-au intalnit inainte ca Apple Watch sa fie prezentat pe 9 septembrie pentru a incheia intelegerea. Cei doi i-au prezentat procesul de dezvoltare al Apple Watch care a lasat-o impresionata mai ales de gandirea din spatele lui si de pasiunea pusa pentru acest proiect. Vazand ceasul celor de la Apple, Cheung considera ca el combina tehnologia cu stilul si functionalitatea, fiind foarte modern si, tocmai de aceea, a fost ales pentru a fi promovat de Vogue China.
Revista Vogue a fost privilegiata de catre Apple, un alt redactor-sef al unei editii internationale primind ceasul inteligent cu cateva saptamani inainte de prezentare. Nu este, insa, exclus ca si alte persoane sa il fi primit, iar rezultatul colaborarii dintre ei si Apple sa apara in curand.
Aparitia Apple Watch pe coperta uneia dintre cele mai faimoase reviste de moda nu doar din acea tara, ci si din restul lumii este un lucru care ne arata cat de importanta poate fi aceasta tara pentru compania Apple. Cel mai nou produs al companiei din Cupertino urmeaza sa fie pus in vanzare la inceputul anului viitor.