La inceputul acestei saptamani compania austriaca Eurostat publica rezultatele celui mai recent studiu in care a stabilit ca Apple este compania cu cel mai valoros brand din intreaga lume. Cum astfel de studii nu sunt realizate si recunoscute la nivel international de o singura entitate, astazi un nou studiu stabileste exact acelasi lucru, cu toate ca valorile companiilor si ordinea in clasament difera.

Firma de consultanta Interbrand a publicat in cursul zilei de astazi rezultatele clasamentului celor mai valoroase branduri din intreaga lume, stabilind ca Apple este din nou “cea mai valoroasa”. Chiar daca nu este atat de departe precum Google, de exemplu, cresterea anuala cu 21 de procente (fata de numai 15 procente cat inregistreaza rivalul din Mountain View), a asigurat companiei din Cupertino primul loc in clasamentul Interbrand. Valoarea brandului companiei Apple a fost calculata la 118.863 miliarde de dolari (o crestere cu 20,6 miliarde de dolari fata de estimarea Interbrand din 2013), iar cea a Google la o valoare cu 11 miliarde de dolari mai mica. Departe de cei doi giganti ai lumii IT, Coca-Cola, dupa ce a reusit mai bine de o decada sa fie mereu cel mai valoros brand, s-a situat pe locul al treilea in clasament, avand o valoare estimata la 81,563 miliarde de dolari.clasament interbrand 2014 apple

Primele 10 locuri ale clasamentului Interbrand sunt populate, in mare parte, cu companii din industria tehnologiei. Separat de Apple si Google, IBM, Microsoft si Samsung completeaza top 10-le clasamentului situandu-se pe 4, 5, respectiv 7.

Succesul extrem de mare pe care iPhone il inregistreaza la nivel global, dar si alte produse “revolutionare” ale companiei Apple au ajutat-o sa isi asigure acest loc poate pentru ani buni de acum inainte.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.