Se stie inca din vara ca Romtelecom si Cosmote au acceptat rebranding-ul sub un brand al Deutsche Telekom, iar luna trecuta ni se comunica oficial ca Telekom Romania Communications, respectiv Telekom Romania Mobile Communications vor fi incepand din septembrie noile denumiri ale celor doi operatori locali. Poate ca in ultimele zile ati vazut in media si prin oras diferite panouri, masini sau chiar magazine cu inscriptiile Telekom (T-Mobile), magenta luand cu asalt Romania. Ei bine, ca parte a procesului de adoptare a brandului “Telekom” al germanilor Deutsche Telekom, incepand de sambata, 13 septembrie, denumirile Romtelecom si Cosmote devin istorie.

[pull_quote_center]”Începând de sâmbătă, 13 septembrie, unul din doi români care folosesc în prezent servicii Romtelecom sau Cosmote România vor deveni utilizatori ai Telekom Romania şi cele două companii vor intra oficial în familia internaţională Telekom. Ca urmare a unui proces foarte rapid de adopţie a noului brand, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications vor fi reprezentate comercial prin intermediul brand-ului Telekom Romania”, se arata intr-un comunicat al celor doi operatori.[/pull_quote_center]

Telekom Romania intra, asadar, pe piata din Romania maine, cu un concept one-stop-shop. Asta inseamna ca pe o singura factura, clientii Telekom Romania Communications vor avea acces la servicii integrate de comunicatii, respectiv acces la conexiuni in banda larga pe mobil si fix, voce mobila si fix si divertisment TV. Cu alte cuvinte, Telekom va furniza servicii de telefonie mobila si fixa, internet pe mobil (3G si 4G) si fix, dar si servicii de televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV. Toate pachetele de servicii ale Telekom Romania vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub forma de servicii web si mobile.

[pull_quote_center]”Ne dorim să devenim prima alegere ca brand de telecomunicaţii din România care te conectează la tehnologie, atât în viaţa personală, cât şi în cea profesională. Întrucât deţine capabilităţi şi puncte forte unice, Telekom devine o opţiune integrată fix-mobilă pe piaţa românească”, a declarat directorul general al Telekom Romania Communication si Telekom Romania Mobile Communications, Nikolai Beckers, intr-o conferinta de presa.[/pull_quote_center]

Prim-ministrul Romaniei, Victor Ponta, prezent la evenimentul de astazi, a afirmat ca investitiile realizate in infrastructurile celor doi operatori au atins un miliarde de euro si a multumit reprezentantilor Deutsche Telekom pentru cele 7.000 de locuri de munca sustinute de acest grup pe teritoriul tarii noastre. Tot el a mai mentionat ca foloseste acasa serviciile de televiziune Dolce si de acces la Internet ce ii vor fi acum furnizate de Telekom Romania Communications.

[pull_quote_center]”Lansarea brandului «T» este cel mai simplu şi mai clar semn de încredre şi angajament pentru piaţă româneasca şi vreau să mulţumesc celor care au lucrat la lansarea acestuia. Prezenţa grupurilor putenice în România arată că ţara noastră este o piaţă regională semnificativă”[/pull_quote_center]

Pentru a celebra evenimentul, maine, 13 septembrie, Telekom Romania organizeaza in 3 orase din tara: Bucuresti, Cluj Napoca si Iasi, precum si in Berlin un eveniment interactiv la care vor lua parte o serie de artisti cunoscuti din Romania. Evenimentul care vrea sa fie cel mai interactiv produs vreodata pe teritoriul Romaniie se va folosi de aplicatia HAI! disponibila si pe App Store pentru a controla si urmari intreg evenimentul in care se aprinde magenta.

Tot maine, operatorul isi va porni si noul sau site web – telekom.ro – pe care il vei putea accesa pentru a obtine toate informatiile de care ai nevoie in legatura cu oferta si lantul de magazine, precum si pentru a accesa noul magazin online. Acest site va lua locul cosmote.ro si romtelecom.ro (cele doua domenii vor fi redirectionate automat catre telekom.ro).

Cosmote Romania si Romtelecom au fost pana acum doi dintre liderii de pe piata locala de telecomunicatii avand cumulat aproximativ 10 milioane de clienti. Toti acestia vor trece incepand de maine sub noile branduri Telekom. Deutsche Telekom, grupul german care va gestiona acum cei doi operatori, este unul dintre liderii de la nivel global in telecomunicatii, avand peste 142 de milioane de clientii pentru serviciile mobile.

Maine va vom prezenta si primele abonamente oferite de Telekom Romania clientilor sai, insa inca de pe acum va spunem sa nu aveti asteptari prea mari, pentru ca veti ramane dezamagiti.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.