La fel cum procedeaza in cazul fiecarui produs nou, Apple a conceput pentru iPhone 6 si iPhone 6 Plus – cele mai noi si mai avansate produse din gama iPhone – o serie de clipuri de prezentare si reclame pe care le va rula inca din primele zile de dinainte si dupa lansare.
https://www.youtube.com/watch?v=FglqN1jd1tM
Primul dintre videoclipurile incarcate in acest articol a fost rulat de catre Apple, in uralele publicului, inainte de a prezenta noile dispozitive, marti, pe 9 septembrie. Acesta ne prezinta practic, o dezvaluire treptata a noilor terminale, pentru ca urmatorul clip, cel de prezentare pe care il aveti chiar mai sus, sa faca o trecere detaliata in revista a noilor caracteristici ale iPhone 6 si iPhone 6 Plus. In videoclipul de prezentare Jony Ive, responsabilul de design la Apple, alaturi de cativa ingineri, care au avut, de asemenea, roluri cheie in acest proiect, ne spun de ce iPhone 6 si iPhone 6 Plus reprezinta cel mai mare pas inainte facut in designul si ingineria acestui dispozitiv.
https://www.youtube.com/watch?v=SHPACRa6Vq8
Urmatoarele doua clipuri (si ultimele) reprezinta primele doua reclame cu care Apple doreste sa convinga consumatorii sa cumpere iPhone 6 si iPhone 6 Plus. Din pacate, dupa parerea mea, cele doua reclame sunt cat se poate de enervante si nu cred ca vor determina pe cineva nehotarat sa cumpere cele doua dispozitive chiar daca Jimmy Fallon si Justin Timberlake au fost folositi pentru a le promova. Sincer sa fiu campania de promovare a iPhone 5s – Esti mai puternic decat crezi – ar fi avut un impact mult mai bun asupra pietei decat aceste “experimente”.
https://www.youtube.com/watch?v=-ZrfXDeLBTU