Apple revine asupra deciziei de a elimina de pe App Store aplicatiile care stimuleaza vizualizarea reclamelor si partajarea

0
140

csr racing reclame #itutorialro

Va spuneam in urma cu cateva saptamani ca Apple a inceput sa respinga publicarea pe App Store a aplicatiilor ale caror dezvoltatori incearca sa le transforme in sonde de generat bani. Mai exact, pentru a oferi gratuit jocuri pe App Store, deci pentru a atrage multi consumatori zgarciti, orice dezvoltator trebuie sa gaseasca o modalitate alternativa de a face bani, asa ca una dintre metodele arhifolosite este oferirea recompenselor in jocuri pentru vizualizarea de reclame video sau partajarea continutului pe retelele sociale.

Evident ca dezvoltatorii nu au fost prea bucurosi de schimbarea modului de aplicare a regulilor App Store, care alminteri interzic astfel de practici, ei considerand ca oferirea de monede virtuale in joc, vieti extra sau alte bonusuri de care consumatorul are nevoie pentru a continua sa se joace in schimbul vizualizarii unei reclame de cateva secunde este, in prezent, cea mai buna modalitate de a genera venituri fara a distrage atentia utilizatorilor de la jocul in sine. Dupa reactiile negative ale dezvoltatorilor, Apple pare sa fi revenit asupra deciziei de a respinge aplicatiile care folosesc metodele descrise mai sus, sustin cei de la TechCrunch. Citand surse din industria publicitatii, dar si dezvoltatori, ei sustin ca Apple nu doar ca accepta aplicatiile trimise spre publicare care folosesc astfel de practici pentru a atrage venituri, ci si pe cele pe care le-a respins in ultimele saptamani. De asemenea, in contradictoriu cu politica sa, Apple permite dezvoltatorilor sa afiseze reclame de promovare a altor aplicatii, dar nu le permite sa incurajeze in vreun fel utilizatorii sa descarce aceste aplicatii.

Cu toate ca firma americana a revenit aszpra deciziei si le permite dezvoltatorilor sa atraga venituri suplimentare prin incurajarea utilizatorilor sa le urmareasca reclamele ori sa partajeze continutul pe retelele sociale, compania americana respinge in continuare acele aplicatii care solicita in mod obsesiv utilizatorii sa le scrie o recenzie, sa le ofere un calificativ bun sau sa descarce o alta aplicatie, intrucat nu este permisa sub nicio forma manipularea clasamentelor pe App Store. De fapt, cu cei care incearca sa manipuleze clasamentele pe App Store ori sectiunile cu recenzii prin apelarea la platforme online care pot genera recenzii, evaluari si nu numai, false, Apple duce mai recent razboi, incepand sa elimine si sa blocheze dezvoltatorii care apeleaza la astfel de practici, ori sa elimine doar pe acele recenzii si evaluari pe care le considera false.

Practic, Apple stie ca munca dezvoltatorilor trebuie rasplatita, iar in conditiile in care consumatorii nu se arata prea interesati sa o faca inainte sau dupa ce descarca titlurile, ei trebuie sa permita dezvoltatorilor sa se foloseasca de metode, legale, de generare a veniturilor. Desigur, lupta impotriva celor care incearca sa minta consumatorii este una bine-venita, mai ales ca App Store a fost invadat in ultimii ani de aplicatii care peste noapte a dobandit un succes fulminant.

- Reclamă -