Apple incepe sa elimine din App Store aplicatiile care solicita accesarea reclamelor sau aprecieri pe retelele sociale

street racer #itutorialro

Daca jucati multe jocuri pe iPhone sau iPad atunci cu siguranta stiti ca multe dintre acestea solicita urmarirea reclamelor sau oferirea unei aprercieri ori distriburiri pe o retea de socializare pentru a primi diferite beneficii sau pachete. Ceea ce probabil ca nu stiati este faptul ca aceste practici incalca politica Apple care respinge ideea de obligare sau indemnare a utilizatorilor sa acceseze reclame sau sa ofere aprecieri pe retelele de socializare in ideeaa de a primi gratuit diferite pachete care ar permite continuarea jocului si nu numai. Dupa ani la randul in care a inchis ochii la toate aceste incalcari comise de o buna parte dintre dezvoltatorii de jocuri, Apple a inceput sa respinga publicarea pe App Store a aplicatiilor care solicita urmarirea de reclame sau impune partajarea pe retelele de socializare pentru diferite scopuri. De la monede pentru joc, vieti in plus, alte bonusuri si pana la indemnuri de urmarire a reclamelor de promovare a altor aplicatii de pe App Store, dezvoltatorii folosesc aceste practici pentru a obtine mai multi bani de pe urma jocurilor gratuite la care au muncit.

Tot mai multi dezvoltatori de aplicatii au inceput sa raporteze in ultimele zile ca Apple a respins aplicatiile lor care faceau promovare intensa la partajarea pe retelele sociale si foloseau urmarirea de reclame ca si metoda da oferire a unor cadouri in jocuri. Potrivit unui dezvoltator de aplicatii, compania Apple i-a sters titlul de pe App Store in urma unei actualizari care aducea mici schimbari la nivelul interfetei utilizator si nimic nou pe partea de functionare si asta dupa ce ea fusese aprobata de numeroase ori in forma actuala. Apple a invocat cateva puncte (2.25 si 3.10) de pe linia directoare a App Store, ele fiind folosite si in trecut pentru eliminarea unor aplicatii. Aceste puncte ne vorbestc despre interzicerea crearii de aplicatii care promoveaza alte aplicatii decat cele ale dezvoltatorilor lor, aplicatii ale caror dezvoltatori se folosesc de diferite metode pentru a le influenta recenziile sau pozitia in clasament, si a celor care ofera credite gratuite in jocuri in urma urmaririi de videoclipuri in care sunt prezentate alte aplicatii decat cele create de dezvoltatorii lor.

Un reprezentant Apple a explicat ca dezvoltatorii nu pot folosi sectiuni cu „Mai multe jocuri” sau „Alte jocuri” care sa promoveze si alte aplicatii decat cele create de ei si ca Apple nu poate tolera ca utilizatorii sa fie nevoiti sa urmareasca un clip video despre o alta aplicatie pentru a primi credite gratuite in aplicatia din care il urmaresc. Acelasi lucru se intampla si cu aplicatiile care abuzeaza de partajarea pe retelele de socializare, cum ar fi Candy Crush Saga, dezvoltatorii lor folosindu-se de aceasta metoda pentru a obtine o notorietate mai mare si genera mai multe descarcari.

Schimbarea modului de actionare a angajatilor Apple care revizuiesc aplicatiile ce urmeaza sa fie publicate pe App Store este interesanta si vine, probabil, in contextul modificarilor pe care magazinul le va primi odata cu lansarea iOS 8. Vestea nu este buna pentru utilizatori care pe viitor vor trebui sa astepte mai mult pentru a obtine anumite puncte sau vieti ori vor trebui sa plateasca pentru a continua jocurile. Politica dezvoltatorilor nu era corecta mai ales in privinta urmaririi reclamelor, care sunt si cea mai importanta sursa de venituri ale lor, dar si munca lor trebuie rasplatita intr-un fel de utilizatorii tot mai zgarciti.

Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

Sugestii de articole

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

21,036FaniÎmi place
8,531CititoriConectați-vă
375CititoriConectați-vă
92AbonațiAbonați-vă

Cele mai recente articole

tvOS 14 public beta 4 a fost lansat pentru Apple TV HD și Apple TV 4K

Apple a lansat în această seară cea de-a patra versiune public beta a tvOS 14 pentru toți posesorii de Apple TV care doresc să testeze...

macOS Big Sur 11.0 public beta 1 a fost lansat pentru Mac

macOS Big Sur public beta 1 a fost lansat de către Apple joi seară, ceea ce înseamnă că posesorii de Mac care nu sunt...

iOS 14 public beta 4 și iPadOS 14 public beta 4 au fost lansate pentru iPhone, iPod touch și iPad

Apple a lansat în această seară iOS 14 public beta 4 și iPadOS 14 public beta 4 pentru toți posesorii de iPhone, iPod touch și...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.