Intr-o incercare de a atrage mai multe vanzari de dispozitive iPhone generate de magazinele sale, compania Apple planuieste sa organizeze un eveniment in propriile magazine incepand cu saptamana in curs, potrivit 9to5Mac. Evenimentul va avea in centru incurajarea posesorilor de iPhone sa faca trecerea la modelele mai noi, iar in zilele care urmeaza urmeaza sa fie anuntati prin e-mail o parte dintre posesorii modelelor mai vechi ale acestui dispozitiv ca sunt eligibili pentru a participa noul program.
Din informatiile obtinute “pe surse” s-a aflat ca noul program va functiona separat de cel de tip buy-back implementat in urma cu aproximativ un an. Avand in vedere natura programului si faptul ca mai exista inca unul asemanator, este posibil ca in cadrul acestui eveniment utilizatorii de iPhone sa primeasca un pret mai atractiv pe dispozitivul actual, astfel incat trecerea la un model mai nou sa se justifice.
Apple intentioneaza sa porneasca pe viitor si alte initiative de marketing si vanzari pentru a ajuta la cresterea vanzarilor de dispozitive iPhone. Deocamdata nu se stie care sunt celelalte programe pe care le va initia compania, dar ele sunt legate strict de magazinele Apple, asa ca in Romania nu vor avea niciun efect.
Noul director al departamentului de retail din cadrul companiei Apple, Angela Ahrendts, care s-a alaturat echipei din Cupertino pe 1 mai si si-a inceput prima saptamana completa de lucru astazi, va supraveghea modul de derulare a programului. Sub conducerea doamnei Ahrendts, magazinele Apple urmeaza sa sufere diferite modificari ce ar putea ajuta la cresterea vanzarilor si atragerea mai multor clienti.