Apple este cunoscuta pentru actiunile sale prin care doreste sa ajute oamenii si mediul inconjurator. Intr-o actiune recenta, compania din Cupertino a donat suma de 500.000 $ catre SF Gives, o initiativa luata de directorii generali ai Salesforce.com, Marc Benioff, si ai Tipping Point, Daniel Lurie, pentru lupta impotriva saraciei. Apple este una dintre cele douazeci de companii carora le-a fost cerut sa se alature campaniei si sa contribuie cu aceeasi suma de 500.000 $ in ideea de a strange un total de 10 milioane de dolari pentru a sponsoriza diferite programe caritabile de lupta impotriva saraciei a cetatenilor din Bay Area, o zona a San Francisco.
Chiar daca nu vorbim despre o suma uriasa sau despre o zona afectata de saracie, actiunea Apple trebuie apreciata intrucat banii vor ajunge la oameni nevoiasi, indiferent ca ei traiesc in bogata zona San Francisco a SUA, intr-o tara din Africa, sau intr-un oras ori sat sarac din Romania.
Aceasta nu este prima actiune caritabila la care Apple a participat, iar una dintre cele mai cunoscute campanii umanitare la care firma americana participa de mai bine de 8 ani este (Product) RED, pentru care a contribuit in aceasta perioada cu 70 de milioane de dolari multumita clientilor care au achizitionat iPod-urile sau accesoriile rosii oferite de companie. Banii stransi in campania RED se duc la programele de lupta impotriva SIDA.