Serviciile prin internet ale companiei Apple sunt departe de a fi perfecte in ceea ce priveste livrarea continutului catre utilizatori, iar inginerii din cadrul companiei stiu acest lucru. Apple isi dezvolta de cativa ani propria retea de livrare a continutului (CDN) in ideea de a oferi utilizatorilor o stabilitate mai buna a platformelor sale si viteze crescute de accesare a magazinelor si serviciilor. Potrivit unor informatii obtinute de binecunoscutul analist din industria serviciilor prin internet si de livrare a continutului, Dan Rayburn, Apple este aproape de a-si lansa propriul serviciu. Potrivit legaturilor pe care analistul le are in industrie, compania din Cupertino negociaza in prezent cu furnizorii de servicii Internet pentru a asigura eficienta sistemului de livrare a continutului catre consumatori.
Cu toate ca Apple controleaza complet datele media stocate pe iTunes sau iCloud pentru consumatori, firma americana a externalizat sistemul de livrare a acestui continut catre companii terte, astfel ca anumite firme sunt raspunzatoare de calitatea modului in care continutul oferit de Apple poate fi accesat. Apple lucreaza de aproximativ cinci ani la propriul sistem de livrare a continutului pentru a se asigura ca utilizatorii pot accesa datele dorite rapid printr-un sistem viabil indiferent de furnizorul de servicii Internet sau de locatia de pe glob.
Avand in vedere informatiile corecte pe care analistul Dan Rayburn le furnizeaza datorita contactelor pe care le are in lumea internetului, este foarte probabil ca Apple sa pregateasca in curand lansarea propriului sistem de livrare a continutului astfel incat sa imbunatateasca modul in care acesta ajunge la consumatori si, deci, viabilitatea serviciilor sale. Apple nu ar fi prima companie care are propriul sistem de livrare a continutului, giganti din industria IT, cum ar fi Microsoft si Google, procedand la fel de multi ani.