De-a lungul timpului Apple a folosit mai multe vedete pentru a promova diferite produse in ideea de a atrage mai multi clienti, mai ales pe aceia care fac totul dupa idolii lor. Samsung a facut acelasi lucru (cum altcumva?!) intr-un moment in care Apple a renuntat sa isi mai promoveze intensiv produsele si a avut succes. Kobe Bryant, superstarul echipei americane de baschetbal LA Lakers, este o cunoscuta figura din ultimele reclame create de Samsung pentru promovarea unor terminale Galaxy, cu toate ca el este un mandru posesor de iPhone, la fel ca si multe alte celebritati care ignora contractele incheiate cu firma sud-coreeana. Mai multe dupa reclama…
Data fiind celebritatea acestui jucator la nivel mondial, Apple s-a gandit ca ar fi bine sa il contracteze pentru a promova viitoare produse, “furandu-l” de la Samsung. Cel putin asta reiese dintr-o imagine spion capturata chiar in interiorul campusului Apple. Un “paparazoo”, angajat al Apple, l-a observat pe baschetbalist in cadrul sediului central al Apple si a reusit sa ii faca o poza la masa, unde impreuna cu sotia lui, Vanessa, astepta sa fie servit. Persoana care a inregistrat imaginea indica faptul ca starul LA Lakers s-a intalnit cu echipa condusa de Johny Ive pentru a discuta despre un misterios produs care va aparea in viitor – iWatch.
Chiar daca nimeni nu stie care a fost subiectul de discutie dintre Kobe si oficialii Apple, in imaginea de mai sus, care a putut fi geolocalizata pentru a se confirma ca ea a fost inregistrata in campusul Apple, se vede ca nu este nimeni altcineva decat unul dintre cei mai buni baschetbalisti din lume. Daca ar fi sa speculam pe marginea acestei imagini, atunci este probabil, avand in vedere domeniul sau de activitate, ca Bryant sa promoveze viitorul ceas inteligent al Apple, iWatch sau creatiile viitoare legate de domeniul ingrijirii personale.
Ce persoana ar fi mai potrivita sa promoveze un produs legat de fitness decat una dintre cele mai mari vedete din baschet?