Astazi este una dintre zilele din an menite sa atraga atentia noastra asupra importantei mediului inconjurator si a Pamantului. Ziua Pamantului este celebrata de Apple in 2014, dupa mai multi ani in care a sarit peste importanta si semnificatia ei, in magazinele sale si nu numai. Inca de la mijlocul noptii logoul companiei americane afisat pe fiecare magazin retail a inceput sa arate diferit, frunza stilizata situata deasupra marului iesind acum in evidenta datorita culorii verzi. Unul dintre primele logouri care au fost “imbracate” de sarbatoare este cel al imensului magazin Apple din Shanghai, Nanjing East, care incepand cu ora 8 dimineata a afisat o frunza diferita fata de cea obisnuita din fiecare zi.
La ora actuala o buna parte dintre magazinele Apple din Europa, Asia si de peste Ocean afiseaza logoul modificat, fiind foarte probabil ca toate magazinele Apple din jurul lumii sa il afiseze pana la sfarsitul acestei zile. Va spuneam saptamana trecuta ca Ziua Pamantului va fi celebrata de Apple nu doar prin modificarea in verde a logoului, ci si prin obligarea angajatilor sa poarte tricouri verzi (Actualizare: vezi tricourile purtate de angajatii Apple cu ocazia acestei zile in galeria de imagini de mai jos). De asemenea, tot astazi urmeaza sa fie organizat un eveniment special in cadrul sediului central al Apple din Cupertino, California, unde vor participa doar angajatii si echipa de conducere a companiei.
Ca parte a celebrarii acestei zile importante pentru mediu, Apple a mai dat startul campaniei “Better” cu un clip video nou si un microsite incarcat cu multe detalii legate de eforturile depuse de companie pentru a proteja mediul inconjurator.