Una dintre cele mai importante aplicatii care vin preinstalate pe iPhone si iPad este aplicatia Mail, deoarece ea ofera utilizatorilor posibilitatea de a-si adauga casutele postale electronice, indiferent de furnizorul de servicii de e-mail, pentru a vizualiza, administra si trimite mesaje intr-o interfata rapida si intuitiva. Chiar daca aplicatia Mail trebuie sa functioneze fara probleme pe orice dispozitiv cu iOS, exista situatii in care utilizatorii pot intampina probleme care pot fi datorate dispozitivului sau unor factori externi.
In cazul in care intampini probleme cu aplicatia Mail, cum ar fi imposibilitatea preluarii mesajelor noi sau efectuarii unor actiuni, atunci urmeaza pasii de depanare de mai jos.
Cum sa rezolvi problemele cu aplicatia Mail pe iPhone si iPad
- Testeaza conexiunea la internet. Atinge Safari si acceseaza orice pagina web. Daca pagina se incarca, atunci dispozitivul tau are acces la internet. Daca dispozitivul nu incarca pagina web pe care vrei sa o accesezi, atunci probabil ca problema este legata de conexiunea la internet (citeste mai multe despre cum poti rezolva problemele cu retelele Wi-Fi pe iPhone si iPad);
- In cazul in care conexiunea la internet a dispozitivului tau pretinta probleme, incearca o conexiune alternativa:
- Incearca o alta conexiune Wi-Fi;
- In cazul in care ai introdus in dispozitivul tau o cartela cu plan de date celulare, atunci dezactiveaza Wi-Fi si incearca sa folosesti conexiunea celulara (prin 2G, 3G sau 4G). Wi-Fi poate fi dezactivat atat din Centrul de control (pe iOS 7, sau o versiune ulterioara), cat si din aplicatia Configurari, sectiunea Wi-Fi;
- Daca problema in aplicatia Mail apare numai cu un cont de e-mail asigurat de furnizorul tau de servicii de internet, testeaza daca problema se va rezolva in momentul conectarii la reteaua Wi-Fi rezidentiala. Anumiti furnizori de servicii de internet pot impune diferite limitari in cazul serviciilor de e-mail asigurate de ei, iar pentru a le opri, va trebui sa iei legatura cu furnizorul tau.
- In cazul in care conexiunea la internet a dispozitivului tau pretinta probleme, incearca o conexiune alternativa:
- Conecteaza-te in contul de e-mail de pe site-ul web al furnizorului de servicii de e-mail pentru a te asigura ca nu exista probleme cu propriul cont de e-mail. Conturile de e-mail pot fi dezactivate sau parolele pot fi schimbate, motiv pentru care aplicatia Mail s-ar putea sa nu mai poata prelua datele din contul de e-mail;
- Reporneste dispozitivul iPhone, iPad sau iPod touch (citeste mai multe despre cum poti reporni dispozitivul iOS);
- Sterge contul de e-mail afectat de pe dispozitiv si adauga-l din nou:
- Citeste mai multe despre cum poti sterge contul de e-mail de pe iPhone sau iPad
- Afla cum poti adauga din nou contul de e-mail pe dispozitivul tau cu iOS.
Alte probleme:
Aplicatia Mail de pe iPhone si iPad poate afisa diferite alerte, in functie de erorile intalinite. Trei dintre cele mai comune alerte afisate de aceasta aplicatie sunt:
- “Imposibil de receptionat e-mail”.In cazul in care este afisat un astfel de mesaj de alerta, atunci trebuie sa sti ca problema este legata de o parola incorecta. Este posibil sa fi schimbat recent parola contului de e-mail si sa fi uitat sa introduci (sau sa introduci incorect) noua parola. Pentru modificarea parolei va trebui sa accesezi Configurari>Mail, Contacte, Calendar>Selecteaza contul de e-mail cu probleme>Cont> sterge datele introduse in campul Parola, introdu parola corecta si atinge OK. Este posibil, in cazul activarii verificarii in doi pasi pe contul de e-mail, sa trebuiasca, dupa introducerea parolei, introducerea unui cod de verificare. Pentru detalii suplimentare, contacteaza furnizorul de servicii de e-mail.
- “Imposibil de mutat mesajul“. Aceasta problema este cauzata de o setare gresita. Pentru a o corecta:
- Acceseaza Configurari>Mail, Contacte, Calendar>selecteaza contul de e-mail afectat;
- Atinge Cont;
- Alege optiunea Detalii;
- Atinge cutia postala Sterse si asigura-te ca este setata la Cos (Trash);
- Dupa efectuarea modificarilor, atinge Cont>Detalii si apoi OK.
- Important: Daca problema persista, repeta primii trei pasi de mai sus, apoi atinge Prefix cale IMAP, apoi Permite. Dupa ce termini de efectuat modificarile nu uita sa atingi Cont > OK.
- “MFMessageErrorDomain eroare 1032”. La intampinarea acestei probleme va trebui sa stergi contul si sa il adaugi din nou:
- Citeste mai multe despre cum poti sterge contul de e-mail de pe iPhone sau iPad
- Afla cum poti adauga din nou contul de e-mail pe dispozitivul tau cu iOS.
Afla mai multe despre cum poti folosi aplicatia Mail pe iPhone si iPad.
salut problema mea este ca ami da error la descarcarea aplicatiilor zice sa incerc mai tarziu si numa ma lasa deloc sa descarc de ex facebook am versiunea 9.3.1pe ipad multumesc astept un raspuns
Ce model de iPad este? Dispozitivul este conectat la Internet? Ai încercat cumva o repornire forțată?
am schimbat reteau de internet si mia mers
Salut.Am si eu o problema cu iPhone-ul meu,6 plus.Pana acum eram mereu redirecționat către browserul de internet când voiam sa deschid o pagina,de exemplu din mail,de câteva zile nu mai reușesc sa deschid nici o pagina,ba chiar mi se blochează telefonul pt câteva min când apas pe respectiva adresa.Ma poate ajuta cineva? Va mulțumesc.
E din cauza unei erori din iOS 9.3. Apple a lansat în această seară iOS 9.3.1 cu scopul de a corecta această eroare: https://itutorial.ro/2016/03/ios-9-3-1/ . Îți recomand să efectuezi actualizarea.
Salut
Stie cineva de ce nu pot deschide mailurile mai vechi de o zi care au atasament? imi apare mesajul “acest mesaj nu a fost descarcat de pe server” , in prima zi pot sa l deschid dar dupa o zi nu mai pot nu situ care este explicatif
Multumesc
Despre ce cont este vorba (de Yahoo, Gmail, iCloud, Hotmail, etc.)? Ce versiune de iOS ai instalată pe iPhone/iPad? Aplicația în care încerci să le deschizi este Mail (cea preinstalată)?
salut. eu am o alta problema pe iphone 5. am un sigur mail(pe mailul de firma) dar la storege imi arata 7g. cum golesc tinad cont ca am sters de peste tot mailurile( inbox, trash, send etc)
Nu știu dacă am înțeles eu bine: aplicația Mail ocupă 7 GB de stocare pe iPhone-ul tău (După cum apare în Configurări>General>Utilizare)? Sau pe contul respectiv de e-mail apare că sunt ocupați 7 GB?
Salut,setarile astea le am facut dar fara nici un rost.Pe computer raman salvate din telefon se sterg automat Inainte nu aveam problema asta .
Crede ma ca nu mai inteleg nimic,iar problema asta o are si o colega de serviciu (ip5s).Iar furnizorul de servicii este adresa de mail de la serviciu,deci nu are legatura cu ,conturile de pe Yahoo sau Gmail astea sunt OK .
Multumesc frumos …
Atunci înseamnă că problema este legată de serviciul e-mail. Recomandarea este să apelezi la departamentul tehnic al locului în care lucrezi ori la furnizorul serviciului e-mail.
Salutare,problema mea este de alta natura legat de mail La primirea unui mail pe telefon si citirea pe calculator se sterge automat din telefon (iPhone6).
Aceasta problema nu am intampinat o la 5S .
Va multumesc si orice sfat e bine venit.
E-mailul se sterge de pe iPhone (deci nu mai apare), precum si de pe server (pe computer)? Care este furnizorul de servicii e-mail la care intampini problema? Incearca sa accesezi Configurari>Mail, Contacte, Calendar>selecteaza contul cu probleme>Detalii>Eliminati>Niciodata.