Apple ataca Samsung intr-o noua reclama „Sunt unele idei care dorim sa fie copiate de fiecare companie”

0
207

Suntem deja obisnuiti ca Samsung impreuna cu multi alti producatori de dispozitive electronice care concureaza cu Applesa atace firma americana intr-o incercare mai mult sau mai putin reusita de a atrage consumatori catre produsele lor. Lucrurile se schimba usor astazi, cu ocazia Zilei Pamantului, cand compania din Cupertino a inceput sa isi promoveze eforturile depuse pentru a ocroti mediul inconjurator, atacand usor companiile din industrie care o copiaza constant si mai ales pe Samsung.

apple_earth_day_ad

 

Reclama care a aparut in editiile de astazi ale unor ziare printate are titlul „Sunt unele idei care dorim sa fie copiate de fiecare companie” si, impreuna cu cele doua scurte coloane de text care o insotesc, face aluzie la cea mai noua disputa pe brevetele de inventie cu Samsung. Compania din Cupertino noteaza ca este un domeniu in care ii incurajeaza pe toti sa o imite chiar imediat ce o pun in practica, facand desigur referire la initiativele privind protejarea mediului.

In prezent Samsung si Apple sunt in mijlocul celui de-al doilea mare proces in care se cer despagubiri in valoare totala de peste 2 miliarde de dolari. Multumita acestui proces, noi am aflat ce „teama” a generat in interiorul companiei americane campania publicitara a Samsung „The Next Big Thing” ce a atras multi consumatori catre produsele coreenilor. Spre deosebire de alte companii, Apple face atacurile intr-un mod elegant, punandu-se pe ea intr-o lumina buna.

Ca parte a campaniei sa sarbatorire a Zilei Pamantului, Apple a mai publicat reclama „Better” in care Tim Cook vorbeste despre eforturile companiei de a proteja natura, a actualizat microsite-ul legat de mediul inconjurator, cu cifre extrem de interesante, a schimbat usor logoul in propriile magazine si a publicat un clip video de prezentare a eficientei viitorului campus.

- Reclamă -