Viitoarele dispozitive iPhone si iPad ar putea afisa lumini si umbre mult mai realist gratie unor noi GPU

Apple cauta sa implementeze ultimele noutati tehnologice in fiecare model nou de dispozitiv cu iOS pe care il comercializeaza. Ultimele modele de iPhone si iPad – iPhone 5s, iPad Air si iPad mini cu ecran Retina – aduc, printre altele, imbunatatiri semnificative pe partea grafica. Apple a putut realiza acest obiectiv gratie partenerului sau, Imagination Tehnologies si a pachetului PowerVR G6420, dar lucrurile nu se vor opri aici. Imagination Technologies a anuntat o noua versiune a arhitecturii grafice PowerVR care include si capacitatea de a calcula drumul razelor (ray tracing), ducand GPU-urile dispozitivelor mobile la un nou nivel.

2_PowerVR-Ray-Tracing-hybrid-rendering-4

Imagination Technologies a combinat in noua familie Power Wizard GPU tehnologiile de calcul a traiectoriei razelor si cea de rasterizare pentru a oferi dezvoltatorilor de jocuri posibilitatea de a crea titluri absolut remarcabile din punct de vedere grafic. Conform companiei, rasterizarea este in continuare cea mai rapida si eficienta metoda de a implementa o serie de masuri de randare in timp real. Combinarea dintre efectul numit ray tracing si rasterizare va ajuta la formarea unui hibrid care beneficiaza de calitatile fiecarui element si ajuta dispozitivele mobile sa redea realist umbrele si luminile. Impreuna cu noul GPU, cei de la Imagination Technologies au prezentat ieri si motorul grafic Unity 5 care va permite dezvoltatorilor sa vizualizeze aproape in timp real schimbarile de lumina, accelerand astfel procesul de dezvoltare.

Practic, dezvoltatorii vor avea in curand la dispozitie noi motoare grafice ce vor ajuta la crearea unei noi generatii de jocuri mai interesante si mai realiste care vor transforma terminalele mobile in instrumente de joc cel putin la fel de interesante precum consolele. Apple nu a anuntat inca, si nici nu o va face prea curand, daca va include noile GPU Wizard, dar colaborarea cu Imagination Technologies ne poate indica faptul ca viitoarele dispozitive vor beneficia de cea mai noua tehnologie grafica. Din pacate, noua tehnologie nu va ajunge pe piata mai devreme de 2015, fiind astfel foarte putin probabil ca ea sa ajunga in iPhone 6.

Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

Sugestii de articole

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,958FaniÎmi place
8,531CititoriConectați-vă
382CititoriConectați-vă
92AbonațiAbonați-vă

Cele mai recente articole

watchOS 7.0.3 a fost lansat pentru Apple Watch 3. Iată noutățile

La numai o săptămână de când a lansat watchOS 7.0.2, compania Apple a publicat luni seară versiunea finală a watchOS 7.0.3, pentru toți utilizatorii de...

Noul incarcator Apple cu USB-C pentru iPhone și căștile EarPods au un pret mai mic

Cum iPhone 12 și iPhone 12 Pro nu mai sunt comercializate împreună cu un adaptor de alimentare și căști EarPods, Apple a luat o...

Apple oferă trei luni de acces gratuit la Apple Arcade pentru toți cei care cumpără un iPhone / iPad / Mac nou

Clienții Apple care își achiziționează un nou iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV ori Mac vor fi eligibili pentru a primi trei luni de...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.