Viitoarele dispozitive iPhone si iPad ar putea afisa lumini si umbre mult mai realist gratie unor noi GPU

Apple cauta sa implementeze ultimele noutati tehnologice in fiecare model nou de dispozitiv cu iOS pe care il comercializeaza. Ultimele modele de iPhone si iPad – iPhone 5s, iPad Air si iPad mini cu ecran Retina – aduc, printre altele, imbunatatiri semnificative pe partea grafica. Apple a putut realiza acest obiectiv gratie partenerului sau, Imagination Tehnologies si a pachetului PowerVR G6420, dar lucrurile nu se vor opri aici. Imagination Technologies a anuntat o noua versiune a arhitecturii grafice PowerVR care include si capacitatea de a calcula drumul razelor (ray tracing), ducand GPU-urile dispozitivelor mobile la un nou nivel.

2_PowerVR-Ray-Tracing-hybrid-rendering-4

Imagination Technologies a combinat in noua familie Power Wizard GPU tehnologiile de calcul a traiectoriei razelor si cea de rasterizare pentru a oferi dezvoltatorilor de jocuri posibilitatea de a crea titluri absolut remarcabile din punct de vedere grafic. Conform companiei, rasterizarea este in continuare cea mai rapida si eficienta metoda de a implementa o serie de masuri de randare in timp real. Combinarea dintre efectul numit ray tracing si rasterizare va ajuta la formarea unui hibrid care beneficiaza de calitatile fiecarui element si ajuta dispozitivele mobile sa redea realist umbrele si luminile. Impreuna cu noul GPU, cei de la Imagination Technologies au prezentat ieri si motorul grafic Unity 5 care va permite dezvoltatorilor sa vizualizeze aproape in timp real schimbarile de lumina, accelerand astfel procesul de dezvoltare.

Practic, dezvoltatorii vor avea in curand la dispozitie noi motoare grafice ce vor ajuta la crearea unei noi generatii de jocuri mai interesante si mai realiste care vor transforma terminalele mobile in instrumente de joc cel putin la fel de interesante precum consolele. Apple nu a anuntat inca, si nici nu o va face prea curand, daca va include noile GPU Wizard, dar colaborarea cu Imagination Technologies ne poate indica faptul ca viitoarele dispozitive vor beneficia de cea mai noua tehnologie grafica. Din pacate, noua tehnologie nu va ajunge pe piata mai devreme de 2015, fiind astfel foarte putin probabil ca ea sa ajunga in iPhone 6.

Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

Sugestii de articole

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

21,175FaniÎmi place
16,245CititoriConectați-vă
369CititoriConectați-vă
64AbonațiAbonați-vă

Cele mai recente articole

iOS 12.4.6, watchOS 5.3.6, Apple TV 3 Software 7.5 au fost lansate împreună cu Actualizări de Securitate pentru macOS Mojave și High Sierra

Lansarea iOS 13.4, watchOS 6.2, tvOS 13.4 și a macOS 10.15.4 Catalina din această seară este însoțită și de câteva actualizări pentru posesorii modelelor...

Apple a lansat actualizarea 13.4 pentru HomePod

Odată cu actualizarea iOS 13.3.1, compania Apple a mai publicat și o actualizare de software pentru HomePod. Disponibilă pentru utilizatorii boxei inteligente, noua versiune a...

tvOS 13.4 a fost lansat pentru Apple TV 4 și 4K. Iată noutățile

tvOS 13.4 a fost lansat în această seară pentru toți utilizatorii posesori de Apple TV generația a 4-a sau/și Apple TV generația a 5-a...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.