La inceputul acestei luni compania Apple pare sa fi dat startul unei noi campanii publicitare de promovare a terminalului iPhone 5c, care incearca sa creasca vanzarile, neasteptat de scazute, ale iPhone 5c. Campania este una diferita fata de toate celelalte incepute pana acum, deoarece ea este destinata exclusiv, deocamdata, retelei de socializare si micro-blogging, Tumblr. Noua campanie este numita “Every color has a story” si a fost introdusa intr-o pagina web numita “ISee5c” (http://isee5c.tumblr.com), care pare sa fi fost creata numai de cateva zile. Nu exista deocamdata o evidenta cu privire la persoana sau firma care sta in spatele campaniei, dar stilul acesteia si, mai ales, faptul ca este platita intrucat apare si in tablourile de bord ale utilizatorilor care nu urmaresc pagina, nu ne pot indica pe nimeni altcineva decat Apple si a sa agentie de publicitate. Mai multe detalii dupa reclama…
Fiecare reclama ne prezinta cate o combinatie de culori intre iPhone 5c si carcasele speciale, pe care Apple o descrie printr-un slogan sugestiv. Clipurile video postate pana in acest moment au o durata de aproximativ 15 secunde si ne prezinta o anmiatie cu puncte colorate (cele obtinute prin adaugarea carcasei de protectie pe spatele unui iPhone 5c) care se misca in functie de melodia redata pe fundal si are unul dintre fundalurile dinamice ale iOS 7. Sloganurile alese sunt scrise in diferite limbi de pe glob, majoritatea fiind desigur, in limba engleza. In pagina principala a noului micro-blog creat de Apple sunt, in acest moment, cinci cadre animate cu puncte care ne prezinta pe scurt ceea ce urmeaza sa vedem in clipurile video pe care le reprezinta. Exista si un al saselea cadru care ne promite adaugarea mai multor clipuri video in curand.
Deocamdata nu se stie daca noua campanie publicitara va fi extinsa si pe alte retele sociale sau daca vor exista reclame TV in acest stil.