Dupa ce au instalat OS X Mavericks, utilizatorii care folosesc aplicatia Mail pentru a primi si trimite e-mailuri au sesizat faptul ca aceasta nu functioneaza asa cum ar trebui. Cele mai importante probleme ale acestei aplicatii sunt legate de primirea, stergerea sau mutarea mesajelor. Compania Apple a incercat in repetate randuri sa inlature aceste probleme, fara a avea succesul dorit. In luna noiembrie a anului trecut a fost publicata o actualizare destinata special acestei aplicatii, iar ceva mai tarziu era lansat OS X 10.9.1, ambele inlaturand cateva dintre probleme, dar nu pe toate.
In cazul anumitor furnizori de e-mail, utilizatorii sunt fortati sa inchida si redeschida aplicatia Mail pentru a primi noile mesaje, intrucat la prima deschidere a aplicatiei, acestea nu sunt afisate. In incercarea de a oferi utilizatorilor o rezolvare ceva mai buna a problemei, decat clasicul inchide si reporneste, Apple a publicat un articol de asistenta prin care indruma utilizatorii catre rezolvarea problemei cu primirea mesajelor fara a fi nevoiti sa inchida aplicatia Mail pentru a restabili conexiunea cu serverele furnizorului de e-mail.
In cazul in care intampinati probleme, in OS X Mavericks, cu aplicatia Mail, ar fi recomandat sa urmati pasii de mai jos, mai degraba decat sa redeschideti aplicatia:
- Deschideti aplicatia Mail din dock sau Launchpad;
- Alegeti, in bara de meniu, Cutie postala;
- In meniul deschis, faceti clic pe Trece toate conturile offline;
- Navigati din nou in meniul Cutie postala si faceti clic pe Preia toate e-mailurile noi (alternativ efectuati, in interiorul aplicatiei Mail, combinatia de taste shift+comanda+N).
Ca si o alternativa la accesarea meniului Cutie postala, puteti utiliza in bara cu instrumente a aplicatiei Mail, scurtaturile catre Preia toate e-mailurile noi si Trece toate conturile offline. Pentru a adauga cele doua scurtaturi in bara cu instrumente a aplicatiei, urmati pasii de mai jos;
- Deschideti aplicatia Mail din dock sau Launchpad;
- In bara de meniu, faceti clic pe Vizualizare;
- Alegeti Personalizare bara de instrumente…;
- In meniul afisat in aplicatia Mail, trageti butonul Treceti toate conturile offline in bara cu instrumente, in cazul in care nu se afla deja acolo. Bara cu instrumente este situata in partea de sus a ferestrei aplicatiei Mail;
- Acum trageti si butonul Preia e-mailurile in bara cu instrumente, in cazul in care nu se afla deja acolo;
- Faceti clic pe butnul OK pentru a incheia personalizarea barei cu instrumente.
In cazul in care intampinati problema, faceti clic intai pe butonul Treceti toate conturile offline, apoi pe butonul Preia e-mailurile, ambele fiind situate in bara cu instrumente.
Chiar daca aceasta nu este cea mai buna metoda de a rezolva o astfel de problema, Apple incearca sa linisteasca utilizatorii care ii cer o solutie mai buna. Sa speram deocamdata ca OS X 10.9.2 va rezolva aceste probleme care tin departe utilizatorii de aplicatia Mail.
Sursa: Apple