Apple duce campania publicitara Your Verse mai departe cu o noua poveste si noi reclame

- Publicitate -

Captură de ecran din 2014.02.18 la 14.32.06

Compania Apple a pornit luna trecuta o noua campanie de marketing destinata promovarii iPad prin intermediul unor povesti fascinante ale unor felurite persoane care isi folosesc tabletele Apple in activitatile de zi cu zi. Campania publicitara contine o serie de reclame video, precum si un microsite care contine toate povestile oamenilor a caror vieti sau activitati fizice ori intelectuale au fost imbunatatite odata cu aparitia iPad-ului.

Daca Apple ne-a promis in trecut ca povestile vor continua, iata ca astazi a fost publicata povestea alpinistilor Adrian Ballinger si Emily Harrington care urilizeaza iPad-ul pentru a-i ajuta atunci cand se pregatesc pentru o catarare, cand navigheaza pe rutele montane dificile si nu numai, si cand distribuie prin live-blogging experientele si fotografiile.Captură de ecran din 2014.02.18 la 14.44.33

Alpinistii stiu ca pentru a te catara trebuie sa ai cat mai putine bagaje, mai ales atunci cand vorbim despre escaladarea unor munti foarte inalti si stancosi. Poate ca pentru multi iPhone-ul si iPad-ul par niste instrumente de lux in varful muntelui, dar cei doi alpinisti descriu cele doua produse ca facand parte din trusele lor, impreuna cu echipamentele de protectie, trusa de prim ajutor si hrana. Povestea celor doi alpinisti este interesanta, si va recomand sa o cititi (link catre pagina Apple) impreuna cu cealalta poveste de pe micrositeul Apple, care apartine unui scafandru ce descopera adancurile marilor si oceanelor folosind aceeasi tableta “magica”.verge

Separat de noua poveste, Apple a inceput sa isi promoveze campania Your Verse cu o reclama postata pe site-ul The Verge si este probabil ca si alte publicatii apreciate si foarte accesate din domeniul tehnologiei, si nu numai, sa afiseze in urmatoarele zile reclama celor de la Apple.

Campania Your Verse a fost lansata in luna ianuarie odata cu reclama de 90 de secunde pe fundalul careia rula discursul din Dead Poet Society, si noul microsite. Impreuna cu aceasta reclama, Apple a mai postat doua spoturi publicitare mai scurte, numite Light Verse si Sound Verse. Pana acum, aceasta campanie publicitara pare sa fi avut succes, iar mesajul sa fi fost transmis catre publicul tinta.

- Publicitate -
Alex Popa
Alex Popahttps://itutorial.ro
Redactor-șef și fondatorul iTutorial.ro.

LASĂ UN COMENTARIU

Introdu comentariul tău
Introdu numele tău aici

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole sugerate

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele...

iOS 9 beta 2 a fost lansat de către Apple pentru dezvoltatori

La puțin peste două săptămâni după ce a lansat iOS 9 beta 1 pentru dezvoltatorii de aplicații, compania...

Articole similare

URMĂREȘTE-NE

20,785UrmăritoriÎmi place
10,899UrmăritoriUrmărește-ne
360UrmăritoriUrmărește-ne
113AbonațiAbonați-vă
Publicitate

Cele mai recente articole

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate pentru iPhone și iPad cu noutăți importante în Uniunea Europeană

iOS 17.4 și iPadOS 17.4 au fost lansate marți seară de către Apple și sunt disponibile, așadar, pentru utilizatorii modelelor de iPhone și iPad...

Apple a lansat MacBook Air cu chipset M3

Apple a lansat astăzi o actualizare pentru gama MacBook Air (13 inch și 15 inch), care oferă chipset-uri M3, compatibilitate îmbunătățită pentru afișajele externe,...

iOS 17.4 va permite instalarea de aplicații din afara App Store pe iPhone și iPad, în UE

Urmare a faptului că pe data de 6 martie 2024 intră în vigoare actul legislativ privind piețele digitale (DMA - Digital Markets Act) pe...

Vrei să fii la curent cu ultimele noutăți din lumea Apple?

Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi pe e-mail ultimele articole publicate pe iTutorial.ro!

*După ce ai completat adresa de e-mail și apăsat butonul „MĂ ABONEZ”, vei primi pe acea adresă de e-mail un mesaj în care va trebui să confirmi înscrierea la newsletter-ul nostru.