Lansarea iOS 7 a insemnat schimbarea modului in care arata cam toate aplicatiile din App Store (mai putin jocurile), precum si actualizarea interfetei tuturor portalurilor pe care Apple (si nu numai) le-a publicat online, astfel incat sa fie introdus noul mod de gandire al echipei conduse de Jony Ive. Dupa ce website-ul oficial al Apple a suferit numeroase modificari in ultimele luni, iar compania a modificat si, in acelasi timp, introdus functii noi pe portalurile sale (vezi, de exemplu, actualizarea adusa paginii de asistenta pentru clientii AppleCare), la sfarsitul saptamanii trecute acestia au actualizat si portalul pentru asistenta de pe Apple.com. Cu o noua atmosfera si un nou look, portalul Asistenta de pe website-ul Apple arata acum mai modern si ofera un acces mai facil la fiecare dintre produsele Apple, cu imagini mari si un aliniament curat, in comparatie cu designul vechi care avea un aspect mult mai indesat si mai confuz.
Daca in cazul designului vechi (vezi imaginea de mai jos), utilizatorii trebuiau sa acceseze un meniu numit “All Products” pentru a primi informatii de asistenta pentru produse mai putin importante ale Apple, gratie noului design fiecare produs al Apple, atat hardware, cat si software, apare in pagina principala, urilizatorii putand naviga prin “caruselul” inspirat de interfata iOS. Acum este mai simplu de a gasi comunitatile Apple si accesa asistenta telefonica oferita de Apple clientilor sai, dar alte sectiuni care inainte apareau evidentiate in prima pagina au disparut complet de pe pagina principala, ele fiind “ascunse” in diferite ramuri ale portalului.
Practic, prin noul design Apple pare sa renunte la tutorialele video si manualele de utilizare, optand pentru asistenta dedicata fiecarui produs in parte, cu articole detaliate destinate tuturor problemelor intalnite, lucru pe care toti clientii il doresc.
Din pacate, website-ul oficial Apple din Romania nu a primit vreo actualizare pentru pagina Asistenta. Nu ar fi chiar atat de rau acest lucru, daca si website-ul de la noi din tara ar oferi informatii despre mai multe produse ale Apple. In prezent, Apple Romania ofera pagini de asistenta numai pentru iPhone si iTunes, pentru toate celelalte produse utilizatorii fiind directionati catre website-ul de asistenta din Marea Britanie. Totusi, in ultimele saptamani Apple Romania a inceput sa traduca articolele din pagina Descarcari, destinata tuturor actualizarilor software aduse produselor Apple.