In cursul serii de ieri a avut loc conferinta WWDC 2013 in cadrul careia ne-au fost prezentate noi Mac-uri, OS X 10.9 Mavericks si iOS 7. Inceputul si finalul conferintei au fost marcate de doua spoturi publicitare care sunt menite sa evidentieze calitatea produselor pe care le inventeaza, le dezvolta si pentru care ei au construit un ecosistem aproape perfect. In reclama Designed by Apple (sus) ne sunt prezentate o serie de cuvinte si scurte propozitii care ne arata cat timp dureaza ca un produs sa capete eticheta Designed by Apple in California. Celalalt spot publicitar (jos), “Our Signature”, ne prezinta modul in care utilizatorii isi folosesc device-urile si evidentiaza faptul ca experienta de utilizare constituita de hardware, software si servicii este cea mai importanta pentru utilizatori. Vocea din spatele acestor spoturi publicitare este cea a celebrului actor Ben Affleck.
Trebuie sa remarcam faptul ca noile spoturi publicitare fac parte din aceasi serie cu reclamele pentru promovarea iPhone: Music Every Day si Photos Every Day.
Sursa: Apple