In urma cu cateva zile, Apple a informat dezvoltatorii ca va incepe sa respinga toate aplicatiile trimise care inca acceseaza UDID-urile (Unique Device Identifier) iOS device-urilor si care nu sunt compatibile cu ecranul Retina sau cu ecranul de 4 inch al iPhone 5. Aceasta masura va fi pusa in aplicatie incepand cu data de 1 mai, cand niciun dezvoltator nu va mai putea publica aplicatii in App Store care sa nu respecte conditiile de mai sus.
Odata cu iOS 6, Apple a introdus si identificatorul publicitar, un identificator nepersonal si nepermanent pe care clientii de publicitate il pot accesa pentru a vedea care sunt cele mai accesate pagini de catre dvs., oferindu-va astfel reclame care sa fie in concordanta cu interesele dvs. Practic, atat identificatorul publicitar, cat si sistemul de reclame directionate pe baza UDID-ului ofera aceeasi functionalitate, doar ca primul nu ofera accesul dezvoltatorilor la datele dvs personale.
Trebuie mentionat faptul ca Apple a inceput sa respinga inca de anul trecut aplicatii care utilizeaza UDID-ul, insa abia acum a facut acest anunt oficial. Acesta este un lucru foarte bun pe care Apple il face, deoarece nu vom mai vedea in App Store aplicatii care sa nu fie compatibile cu ecranul device-ului nostru si nici nu vom mai putea fi urmariti de orice dezvoltator. Va reamintesc ca puteti limita identificatorul publicitar, urmand pasii din tutorialul de mai jos:
Sursa: Apple, via 9to5Mac